Aanwijzer (muis)

Status
Niet open voor verdere reacties.

TorukMakto

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2002
Beste Helpmijers

Heb een probleem met mijn aanwijzer. De afgelopen twee dagen gaat de aanwijzer soms spontaan zijn eigen weg. Deze gaat van links naar rechts en van beneden naar boven :D :confused:
Tevens klikt deze ook programma's aan en heefd deze zelf bijna de pc afgesloten. Rara wat kan dit zijn?
Had zelfs geen effect toen ik internetverbinding en modem volledig uitschakelde. Iemand hier ervaring mee?

PS:Firewall is geinstalleerd.

Laatst bewerkt:
Is het mogelijk dat er mensen bij mij in de buurt zijn die toevallig op de zelfde golflengte zitten tussen mijn draadlose muis/toetsenbord en receiver?

Hoi BANDIT123.

Ik begrijp wel dat een muis rare dingen kan doen als deze niet goed werkt en/of de batterijen bijna leeg zijn. Heb dit knopje onder de muis al diverse keren in gedrukt. Maar ik kan je verzekeren als je gezien had hoe hier de aanwijzer over het bureaublad scheurde en hier en daar een programma aanklikte e.d dat dit niet normaal was. Een hacker is uitgesloten. Vermoedelijk is probleem dat er iemand op de zelfde golflengte zit tussen mijn draadlose muis en receiver.

Laatst bewerkt:
Dan zou je ook je cursor moet bewegen terwijl ij je nuis niet beweegt.

Laatst bewerkt:
Staat het niet te dicht bij een speaker , wil ook wel eens het probleem zijn

Als de aanwijzer inderdaad ook echt dubbelklikt lijkt mij ook de enige logische verklaring dat je op dezelfde golflengte zit met iemand anders in de buurt.:confused:

Dit wordt inderdaad niet beinvloed door internetverbinding of een modem. Puur de signalen tussen het apparaat en de ontvanger.

@BANDIT123.
Heb inderdaad op ongeveer 20 cm een subwoofer staan en daar omheen 5 kleine boxen. Maar deze staan al een jaar zo, en verder nooit geen problemen mee gehad.

@Humpe.
Dat is nauw precies wat er gebeurd Humpe. Ziet wel leuk uit :D maar zodra deze programma's begint aan te klikken is dat niet meer zo leuk meer :confused:

@Tanja1964.
Jij zit inderdaad op de zelfde golflengte als ik :)
Ik houd het hier in de gaten, en ga bij mijn buurman een kop koffie drinken!

Iedereen bedankt voor Jullie reactie. Zet voorlopig deze vraag op opgelost, en laat iets weten hoe dit opgelost is.

ANDERS GEWOON MAAR WEER EEN MUIS AAN EEN TOUWTJE:thumb: We horen het wel:confused:

Opgelost!

Buurjongen zat op dezelfde golflengte als ik. Deze heeft de 'frequentie' aangepast en tot heden geen problemen meer :)

Dus toch he! Frequentie aangepast? Knap dat hij dat kan. Mooi dat het is opgelost:thumb: Kon ook niet anders zijn dan dezelfde golflengte:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan