Aanzetten Canon DV Camcorder

Status
Niet open voor verdere reacties.

vichog

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 okt 2006
Hallo,

ik heb een klein, maar eigenlijk ook een groot probleem met de Canon digital video camcorder MV600.
Hij wil namelijk niet aan. Ik heb 'm 5 uur opgeladen, dus daar hoeft het in principe niet aan te liggen. Ook zit er een gloednieuw bandje in. Als ik de opening van waar het bandje in moet komt de houder er wel elektronisch uit. Ook als ik het bandje er even uit haal en er weer in doe, beweegt er wat en accepteert ie het bandje.
Als ik aan de zijkant het schermpje uitvouw zit daar binnen een aan/uit knop, maar de camera reageert niet als ik daar op druk. Of is daar een speciale techniek voor nodig (lang indrukken bijvoorbeeld, alhoewel ik dat al heb geprobeerd). Het lenskapje is er af.
De knop aan/uit op de bijgevoegde afstandsbediening levert ook niks op. Ook daar heb ik net de van batterijen vervangen.

Zit er misschien ergens een slot?

Wie kan mij helpen om dit apparaat te starten? Ontzettend bedankt alvast!!!

groetjes, vichog

En dit is nieuw toestel???of

Handleiding er bij?

Laatst bewerkt:
En dit is nieuw toestel???of

Handleiding er bij?
Bedankt voor je reactie!

het toestel is niet al te gedateerd, maximaal een jaar oud.
De handleiding heb ik er niet bijgekregen toen ik hem heb geleend, aangezien deze van mijn werk is.

DAn zal men daar de handleiding nog wel hebben ,Effe vragen

ik heb op internet een stukje handleiding gevonden dat mij hielp:

Naast de zoeker vinden we een klein knopje (batt.) wat ervoor zorgt dat de accu loslaat en je deze kan vervangen of kan verwijderen. Naast de accu vinden we een witte ovalen knop, dit is de start/stop knop wat ervoor zorgt dat een opname begint of juist stopt. Direct naast deze knop vinden we een zilveren draaiknop met een klein groen knopje. Dit groene knopje zorgt voor de vergrendeling, zodat je niet per ongeluk tijdens het filmen de draaiknop kan veranderen. De draaiknop kent drie keuzes, namelijk de play (vcr), off en de camera power keuze. Met de play (vcr) keuze kan je op de camcorder de beelden terug zien op het 2,4” lcd-schermpje met geluid. Tevens kan je met deze optie de camera aansluiten op de tv of videorecorder waardoor je direct het beeld op tv kan zien. De off stand is uiteraard de knop waarmee je de camcorder uitschakelt. Als laatste hebben we de camera power knop, deze knop is om de camcorder in te schakelen zodat je kan beginnen met filmen en/of instellingen kan wijzigen.

Fijn dat je zo meedacht!

Dan stop ik met zoeken,zover was ik nog niet:thumb: :thumb:

Mag je de vraag opgelost zetten:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan