ABBYY Fine reader

Status
Niet open voor verdere reacties.

nauders

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jan 2013
Ik kan maar niet ABBYY fine reader op mijn pc installeren niet via meegeleverde schijf en ook niet via de link in internet .
Bij hget installeren en gekomen zijnde op het punt dat je klikt op installeren wordt er steeds gezegd :
Windows heeft windows installer voor veiligheids redenen afgesloten .
PS , Ik kan dit wel installeren om mijn laptob .Mijn besturingssysteem is Windows XP
Kan iemand raad geven

Doe het volgende:
a. Maak eerst een herstelpunt: [Windows-toets]r toetscombinatie -> %windir%\system32\restore\rstrui.exe
b. Download, pak in zijn geheel uit en start de uitgepakte versie van dial-a-fix
[Meldingen over dat de versie Internet Explorer niet bepaald kan worden mogen genegeerd worden.]
Vink aan: Fix Windows Installer en klik op GO
Herstart daarna de pc en kijk of het probleem opgelost is.

Alternatieve software die ong. hetzelfde doet: Windows Repair All in One
Tabblad "Start repairs" activeren en daar Start klikken. Op de vraag een herstelpunt + registerbackup te maken op Yes klikken. Zodra klaar, dan in het keuzemenu van uit te voeren repairs alleen "Repair MSI (Windows Installer)" aanvinken en op Start klikken. Zodra klaar de pc herstarten en kijken of het probleem is opgelost.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ook dit lukt niet maar weet wel niet goed hoe dit uit te voeren

a. Beide tips in mijn posting heb je uitgevoerd, maar die hebben niet geholpen?
b. De tip van Zoeff begrijp je niet, en daar wil je van hem een toelichting wat je moet doen?

Tijs.

Enne... Als ik me goed herinner is het niet de bedoeling van Helpmij dat er vragen worden beantwoord die je elders ook al hebt gesteld: link

Tijs.

Sorry ik wist niet dat ik je daar mee beledigd had ik dacht 2 weten meer dan 1
Nogmaals sorry

Mij beledig je er niet mee, maar je versnippert de hulp op die manier, en (o.a.) daarom is het niet toegestaan op Helpmij.

Inhakend op een eerdere posting:
De tip van Zoeff begrijp je niet, en daar wil je van hem een toelichting wat je moet doen?

Tijs.

Download het progje.
Kijk of Abbey vermeld wordt door het progje.
Zo ja, verwijder het ermee.
Duidelijker dan in de link, kan ik het niet uitleggen hoor.
Installeer het eerst en lees dan alles amaar eens goed door.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan