Abit WF-23L handleiding

Status
Niet open voor verdere reacties.

skribbler

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2004
Hallo,

Wie weet wat de pinbezetting is van de Abit WF-23L bordje mbt. de powerswitch e.d.

Op de site van Abit is niks te vinden (alleen een bios update) :confused:

Wie weet er meer??

Vraagje: Waar vindt je die bios update dan ? Zelfs die kan ik dus niet vinden op de Abit website..... Weet je zeker dat het type klopt ?

Re: Bios

Geplaatst door skribbler
Maar als jij belang hebt bij het bios heb jij (waarschijnlijk) ook het bord?

Misschien kan je even kijken waar het power-on stekkertje op moet?? (en de overige ook als je dan tocht kijkt...;) )
Ik denk niet dat Geforze belang bij de Bios update heeft, maar eerder naar de link.
Gezien het een FTP link is komen we daar ook niet verder mee.

Ik kan namelijk ook totaal niks vinden bij Abit over jou moederbord.:confused:

Staat het niet aangegeven op het moederbord zelf met kleine lettertjes?

Helaas...

Heb het hele bord al afgezocht, voor & achter, niks te vinden.

Er is überhaupt bijster weinig te vinden over het hele bordje. Knap lastig.

Je hebt ook geen link met de beschrijving van het bordje?
Of een hele duidelijke foto?

Nee, heb er (nu) even geen afbeelding van en m'n camera niet bij me natuurlijk, maar rechtsboven op het bord zitten rechts naast de IR-connector twee 16-pins connectoren op de plaats waar normaal gesproken de stekkertje svoor de powerled e.d. gestoken worden.

Zoals Crash al zei, ik heb niet zo'n bordje, maar had even voor je gezocht op de Abit website. Daar kon ik dus ook niet de bios update vinden, mogelijk is ie idd wel via ftp te downloaden.
Wat ik juist zo vreemd vond is dat ook die bios update niet op de site stond, daarom vroeg ik me af of het typenummer wel klopte.

Wat je zou kunnen doen is even een mailtje sturen naar abit en vragen om een PDF handleiding ofzo. Waarschijnlijk sturen ze die dan gewoon via de mail toe of je krijgt een linkje naar waar je hem kan downloaden.

Heb inderdaad al een mailtje verzonden naar Abit, dus misschien levert dat nog wat op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan