Abonnement ipv prepaid

• Onderwerp starter Onderwerp starter toop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

toop

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Ik heb een telefoon van het merk Lenteen met een prepaidkaart. Nu wil ik overgaan op een abonnement.
Er zitten 3 gleuven in de telefoon. Links zit mijn prepaid kaart. Rechts zit een kaartje waarmee ik wifi kan gebruiken en in het midden zit een gleuf wat iets kleiner is als de prepaid kaart. Vraag: waar dient die voor? En vervangt mijn abonnement de prepaid kaart?

Goedemorgen,

Je geeft geen type op misschien dat de manual wat verheldering heeft

Mijn eerste gok is dat het een micro-sd sleuf is. Daarmee kun je de opslagruimte vergroten.

Verder zul je bij een abonnement een nieuwe simkaart krijgen (met nieuwe nummer eerst, wel aangegeven dat je je nummer wilt behouden wanneer je dat wilt), deze zal die van de prepaidkaart vervangen.

Maar zoals Modag al opmerkt; zonder type toestel is het lastig zekerheid te geven ;)

Telefoon

Ik heb een Lenteen. Had een foto gemaakt van de binnenkant maar ik weet niet of ik dat bij mijn bericht kan sturen

Telefoon

De manual is zo sumier. Heb ik weinig aan

Lenteen is het merk :) Er zijn meerdere modellen. Wat staat er op de handleiding?

Misschien een dual sim telefoon, dit is een Lenteen
http://www.lenteen.fr/smartphoneandroid/Lenteen-L6-TELLTL6.html
755_thumb_P_1387905726412.jpg

Telefoon

Lenteen colorfull bee. Het heeft een dual simkaart en een micro simkaart

Dan zijn het dus 2 simslots, één voor een normale en één voor een microsim, en een geheugensleuf.

Dat houdt in dat je de prepaidkaart kunt laten zitten en wanneer je dan belt kun je kiezen vanaf welke simkaart er gebeld moet worden.

Telefoon

De microsim is in gebruik voor wifi. Waar is dan geheugensleuf? Of is dat de wifi

Zoals in dit filmpje te zien is zijn de eerste twee van links SIM-slots, de eerste een standaard SIM-kaart en de tweede een micro SIM-kaart.

Het slot daarna is voor extra geheugen of voor een adapter

Laatst bewerkt:
Telefoon

Was een fout van mij. De kleine is inderdaad een geheugenkaart. Dacht dat ik die gebruikte voor wifi. Sorry

Bedankt

Dan zijn het dus 2 simslots, één voor een normale en één voor een microsim, en een geheugensleuf.

Dat houdt in dat je de prepaidkaart kunt laten zitten en wanneer je dan belt kun je kiezen vanaf welke simkaart er gebeld moet worden.

Is dat zo ook als het toestel als prepaid is verkocht heb altijd begrepen dat je hem dan eerst moet unlocken wat pas na een jaar gaat weet niet of ik dit bij het goede eind heb

Dat hangt er vanaf hoe het toestel inderdaad is aangeschaft.

Maar voor zover ik weet zijn de meeste prepaid toestellen juist simlock-vrij, vaak is een toestel bij een abonnement simlocked. :)

Kwestie van uitzoeken dus, maar is het toestal los gekocht dan is hij 100% simlock-vrij :)

Telefoon

Het toestel is los gekocht en daarna pas een prepaid kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan