Abonnement KPN Opzeggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiddeishier3

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2011
Hallo,

Ik heb een probleem, ik heb 2 jaar terug een abonnement bij de KPN afgesloten waarbij ik een nieuwe telefoon kon krijgen zonder bijbetaling. Dit abonnement is vorige maand verlopen. Ik ging naar de KPN winkel en zij boden mij daar een nieuw abonnement aan. Nu bedenk ik mij, een dag later, dat ik dit abonnemnt niet wil hebben. Is het nu nog mogelijk om het abonnement op te zeggen? Ik heb gelezen dat ik 7 dagen bedenktijd had, maar onder dat bericht stond dat dat alleen geld voor abonnementen die zijn afgesloten via het internet (via afstand dus). Nu vroeg ik mij af, geld deze regel ook voor abonnementen die zijn afgesloten in de winkel?

Al vast bedankt voor jullie reacties!!!
H.z.

Staat dat niet altijd netjes vermeld op het contract wat je hebt getekend?

7 dagen is alleen bij koop op afstand en jij bent in de winkel geweest en zit er naar mijn idee aan vast.
Je kan wel kijken of men coulance wil tonen.....

volgens mij zit je gerechtelijk gezien nog met de 30 dagen afkoelperiode die je aan kunt vechten wanneer jou product duurder is als 31 euro...

Ik weet niet of dit mogelijk is. Ik kan hier nergens iets van vinden.
Wel zag ik een forum die vrij hard waren in het gekocht is gekocht en de bedenktijd is totdat je je handtekening zet, maar dit was een niet bepaald betrouwbare bron.

Ik zou nu zo snel mogelijk de algemene voorwaarden gaan doorlezen en morgenochtend eens gaan bellen met het juridisch loket.
Het juridisch loket is te bereiken op 0900-8020 (€0.10 per minuut) en heeft vaak handige tips en trucs.

volgens mij zit je gerechtelijk gezien nog met de 30 dagen afkoelperiode die je aan kunt vechten wanneer jou product duurder is als 31 euro...

Er bestaat niet zoiets als wat jij beschrijft......
Koop is koop.
Alleen bij koop op afstand bestaat er een wettelijke bedenktermijn van 7 dagen.
Bij koop via colportage is dat 8 dagen.

Tardis

Er bestaat niet zoiets als wat jij beschrijft......
Koop is koop.
Alleen bij koop op afstand bestaat er een wettelijke bedenktermijn van 7 dagen.
Bij koop via colportage is dat 8 dagen.

Tardis

Sorry. Inderdaad ik heb 2 door elkaar gehaald.

Misschien is een mediator iets?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan