hiddeishier3
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 sep 2011
- Berichten
- 110
Hallo,
Ik heb een probleem, ik heb 2 jaar terug een abonnement bij de KPN afgesloten waarbij ik een nieuwe telefoon kon krijgen zonder bijbetaling. Dit abonnement is vorige maand verlopen. Ik ging naar de KPN winkel en zij boden mij daar een nieuw abonnement aan. Nu bedenk ik mij, een dag later, dat ik dit abonnemnt niet wil hebben. Is het nu nog mogelijk om het abonnement op te zeggen? Ik heb gelezen dat ik 7 dagen bedenktijd had, maar onder dat bericht stond dat dat alleen geld voor abonnementen die zijn afgesloten via het internet (via afstand dus). Nu vroeg ik mij af, geld deze regel ook voor abonnementen die zijn afgesloten in de winkel?
Al vast bedankt voor jullie reacties!!!
H.z.
Ik heb een probleem, ik heb 2 jaar terug een abonnement bij de KPN afgesloten waarbij ik een nieuwe telefoon kon krijgen zonder bijbetaling. Dit abonnement is vorige maand verlopen. Ik ging naar de KPN winkel en zij boden mij daar een nieuw abonnement aan. Nu bedenk ik mij, een dag later, dat ik dit abonnemnt niet wil hebben. Is het nu nog mogelijk om het abonnement op te zeggen? Ik heb gelezen dat ik 7 dagen bedenktijd had, maar onder dat bericht stond dat dat alleen geld voor abonnementen die zijn afgesloten via het internet (via afstand dus). Nu vroeg ik mij af, geld deze regel ook voor abonnementen die zijn afgesloten in de winkel?
Al vast bedankt voor jullie reacties!!!
H.z.