Abonnement verhogen bij UPC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xtince

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2009
Ik heb momenteel 25mb internet van UPC. Voor een paar euro per maand kan ik mijn abonnement verhogen naar 50mb. Alleen vraag ik me af of dat voor mij zoveel uit zou maken.

Ik download zelf alleen via Utorrent. Maakt je internetsnelheid wat uit als je torrents download? Want max snelheden wat ik met utorrent haal is 1,5 mb. Voor de rest vind ik surfen etc nu ook wel redelijksnel gaan. Bedankt voor jullie antwoord.

Het maakt mischien qua gevoel in downloaden e.d. niet veel uit, maar ook niet belangrijk .. Het gevoel in je portomonee wordt wel een stuk aangenamer. Zelf ging ik er in snelheid erop vooruit, en in prijs erop achteruit (raar maar waar) ;)

Als het voor downloaden niet veel uitmaakt wordt het gevoel in mijn portomonee niet echt aangenamer, omdat deze juist minder wordt voor weinig verschil :P. Dus beter dat ik hem dan gewoon op 25mb houdt?

Ik ging qua prijs van (afgerond) 67 euro naar 55 euro .. Die euro's houd ik liever zelf opzak ;)

Had toen een pakket wijziging gedaan, naar aanleiding van hun reclame(s) ;)

25/8 = 3.125MB/s maximale downloadsnelheid. Met een verdubbeling zal je dus ook met een max. snelheid van 6.25MB/s KUNNEN downloaden.

Wij zelf zijn een tijd geleden van 8Mbit naar 60Mbit gegaan, echt een verademing!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan