Abonnement: welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gdscei

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2009
Ok ik vroeg mij af welk abbo ik het best kan krijgen met de volgende eisen:

- Een Samsung Wave, Galaxy S of Desire HD
Het liefst een Galaxy S, daarna Desire HD, Samsung Wave. (of zeggen jullie iets anders?)

- Ik heb internet hierbij nodig. Ik zal waarschijnlijk best veel het gebruiken, YouTube videos kijken, online forums etc etc. Ik zou graag snel internet willen, iig iets wel boven de 1 mb/s. Ik gok dat ik niet met 1gb pm rond kom (of zeggen jullie anders? volgens mij zijn YouTube filmpjes best wel groot, en sinds ik veel kanalen kijk die HD (1080p/720p) videos maken.. (Machinima, CTFxC, etc))

- Het abonnement mag niet duurder zijn dan 30 euro pm. Het liefst echt niet meer dan 20 euro pm. En nee, ik ga niet voor acties als: 2 jaar: 1j goedkoper (behalve natuurlijk als het bijv eerste jaar 17 euro en tweede jaar 25 ofzo - als het tweede jaar mr niet boven de 30 uitkomt)

- Ik bel en sms niet zo veel. Met 100 sms/min is het goed.

- Ik ben bereid maximaal 50 euro (of ongeveer) uit te besteden extra aan de telefoon.

- Geen KPN, Telfort of Tele2. (dit is een persoonlijke keuze nadat ik vele problemen met deze bedrijven heb gehad)

Ik hoop dat iemand iets weet dat mij helemaal tevreden stelt of iig gedeeltelijk.

Laatst bewerkt:
Al eens gekeken bij gsmweb.

Is het niet handiger om doordat je zoveel wensen hebt om naar een telecomwinkel te gaan?

Je wilt heel veel maar je wilt bij bijna geen enkele provider. Eigenlijk hou je dan alleen t-mobile en BEN over.

Kijk daar dan eens en als je daar niet uit komt zul je toch je eisen bij moeten stellen of toch kijken naar andere providers.

Je wilt heel veel maar je wilt bij bijna geen enkele provider. Eigenlijk hou je dan alleen t-mobile en BEN over.

Kijk daar dan eens en als je daar niet uit komt zul je toch je eisen bij moeten stellen of toch kijken naar andere providers.

T-Mobile levert volgens mij niet telefoons als de Galaxy S (Behalve de Apollo; maar die is niet zo goed als de normale)
Wat als ik zeg dat Tele2 ook mag? Ik heb namelijk gezien dat je voor 28.50 p/m een Galaxy S met 200min, 100 sms en FUP internet. Volgens mij is dit wel een aardige deal, toch, of niet? Is dit op het moment de beste keuze?
Ik namelijk sms meer dan dat ik bel, ik zou met 100 min en 100 sms al blij zijn.

Dan komt het volgende. Ik denk niet dat mobiel internetten > 1GB niet onder FUP valt.

Dan komt het volgende. Ik denk niet dat mobiel internetten > 1GB niet onder FUP valt.

Ik vraag mij dus af of ik dat gebruik of niet.

Wat ik zou doen op zo'n telefoon:

- Soms een YouTube video kijken (max 20-25 videos per maand. Dat is echt de max). Soms wil ik dat ook wel thuis, maar dan kan ik gewoon verbinden met WiFi.
- Regelmatig (elke dag) Facebooken, Hyves, MSN en Skype (Ja waarschijnlijk ook bellen op Skype)
- Soms even een forum kijken
- Paar websites hier en daar pd (niet veel plaatjes of videos, maar toch)

Ik zit dus vooral in over die YouTube videos. Dat is weer een heleboel MB.
Mocht het echt niet anders kunnen dan probeer ik wel mijn YouTube gedrag op mijn telefoon dan te beperken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan