Absurd internet probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tlv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tlv

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2016
Ik heb de laatste tijd een heel raar probleem met me internet zowel draadloos als kabel. Na 12 uur in de avond is er een kans dat me internet weg valt. De tijden zijn nooit het zelfde soms is het om 1 uur Snachts en soms pas om 3..zelfs in de middag komt het soms voor. Ik ga meestal naar bed als het gebeurd en dan als ik de volgende dag opsta is er geen enkel probleem. Heb mijn provider al heel vaak gebeld zelfs toen het internet het niet deed en hun zeiden dat ze niks konden zien... Terwijl wij geen internet hadden. Dit gebeurd me de laatste tijd vaak en dat vind ik redelijk irritant. We hebben alles al geprobeerd, hebben zelfs al 5 routers gebruikt.. Ik hoop dat iemand hier weet wat het zou kunnen zijn? Alvast bedankt :)

Denk eraan dat de provider alleen verantwoordelijk is voor hun eigen apparatuur en netwerk. Je uitval moet dus gemeten zijn op de routermodem van de provider, dus niet op een zelf aangeschafte router die je er achter geplakt zou hebben.

Tijs.

Denk eraan dat de provider alleen verantwoordelijk is voor hun eigen apparatuur en netwerk. Je uitval moet dus gemeten zijn op de routermodem van de provider, dus niet op een zelf aangeschafte router die je er achter geplakt zou hebben.

Tijs.

idd,maar het is toch mogelijk dat er problemen ( tijdelijk ) zijn bij de provider ?
Best dit eerst uitsluiten zou ik zeggen.

@de jean: Ik schreef dit omdat de topic-starter schreef:
Heb mijn provider al heel vaak gebeld zelfs toen het internet het niet deed en hun zeiden dat ze niks konden zien... Terwijl wij geen internet hadden.

Oftewel (vlgs. de quote): De provider zegt dat er op dat moment niets aan de hand is, terwijl de topic-starter op dat moment wel een probleem had.
De provider zegt dus dat aan hun kant er niets aan de hand is...

Tijs.

Vraag mij af wat het type er wordt gebruikt, bij kabel alle connectoren goed aangedraaid?

ik zit bij telfort en die heb ik al redelijk vaak gebeld de afgelopen dagen. Het enige wat ik te horen krijg van hun is dat het er allemaal goed uit ziet, dus het moet aan de router liggen zeggen ze. Elke keer als ik ze nu bel wordt er een nieuwe router opgestuurd. De router die ik binnen krijg is hun standaard Arcadyan experia box v8.

Alle connectoren zitten goed vastgedraaid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan