AC RYAN essential PLAYON!HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

XZiBiT

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2010
Hallo,

Gisteren heb ik deze mediaplayer aangeschaft.
Zal proberen mijn probleem goed uit te leggen.

Het probleem is als ik hem aan doe,dan zie ik het hoofdmenue,zodra ik ga scrollen naar een van de items en ik druk dan op OKE dan gaat alles uit.

Nu heb ik een externe HD erop aangesloten daarmee werkt wel alles zo als het hoort.
Heeft iemand een idee wat ik fout doe,of kan het wezen dat de hardeschijf in de mediaplayer het nu al begeven heeft?

ALs hij niet goed werkt, mee terug naar de winkel.
Misschien productie foutje

Heb hem idd terug gebracht.....en geruild voor een ander merk,een moord ding.

Thnx voor de reactie,deze is opgelost.

AC Ryan mediaplayer ...hoe verbinden met computer..??

Mogelijk vind ik via u de oplossing, vandaar mijn bericht aan u.
Ben in bezit van de AC Ryan met HD. Ik ben(was) in de veronderstelling dat ik beeld en geluid dat ik via internet download naar de harde schijf van de Ryan kon verplaatsen. Uiteraard lukte dit wel door hem via de usb kabel aan te sluiten aan de comp. Geen enkel probleem. Nu heb ik recent de Ryan bedraad aangesloten op mijn Linksys Router WRT54G. Via de afstb. van de Ryan ga ik naar setup en de instelling bekabeld geeft aan: 192.168.1.100. Heb ik het mis dat het mogelijk moet zijn om bestanden vanaf de computer nu naar de Ryan te kopieeren zodat ik hem niet steeds los moet koppelen van de tv om hem met de usb kabel te verbinden??
Ik dacht ( mischien te simpel) dat ik na aansluiten van mijn Ryan aan de router, ik de harde schijf van de Ryan zou zien op mijn computer en dus zo bestanden zou kunnen kopieeren........ Ik kom er niet uit via het lezen van de handleiding van de Ryan.
Zou u mij mogelijk een oplossing kunnen geven?
vr.gr.
Joss:rolleyes::o:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan