ac ryan playon hdd2

Status
Niet open voor verdere reacties.

kismo65

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jan 2012
mijn vraag is ik kan mijn ryan niet in verbinding krijgen op mijn netwerk ik ga als volgt te werk\ in het menu van de ryan ga ik naar netwerken klik op draadloos netwerk dan zie ik mijn routergegevens staan klik op oke dan kom ik in een menu met een toetsenbord waar ik mijn wachtwoord in moet vullen als het goed is dan weer oke dan gaat die zoeken en krijg ik de melding test mislukt. heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe of hoe het anders moet.

gegevens router linksys 4200
ac ryan plaon hd2
comp 1 windows 7
comp 2 windows xp

Je moet ook nog iets inschakelen alvorens draadloos te kunnen werken want hij staat standaard op bedraad !
Als je dat niet kunt vinden wil ik wel even op die van mij kijken want ik heb dezelfde !!

re

volgens mij kun je niks apart instellen want in het menu van de ryan bij netwerk kun je kiezen voor bedraad of wireless maar als je even wilt kijken mischien zie wat over het hoofd.

B.V.D. Kismo

Hm, ik ga vanavond even kijken.
Ik ben op het moment ziek en lig in bed maar ga het proberen.....anders meld ik mij morgen weer okay!!??

:-)

re

ja is goed ik heb er nog geen haast mee maar alvast bedankt.

Even gekeken en even het volgende.
Bij de netwerkinstellingen moeten transmission en samba op AAN staan, is dit bij jou zo?

Als je even punten en hoofdletters gaat gebruiken zal ik je bericht lezen want zo is er geen touw aan vast te knopen !!

He Terrabo,
Ik heb de transmission en samba aanstaan maar dat werkt ook niet.
Nu het volgende je kunt de ryan ook verbinden met WSP (wifi-service-point) .
Dit heb ik in de router aangezet je krijgt dan een nummer voor het invullen van de ryan.
Vervolgens bij de ryan het menu voor de WSP opgezocht maar daar kun je dit nummer niet invullen, Maar je krijgt wel een nummer voor je router.
Dus dit nummer in mijn router ingevuld dan op connection maar helaas nog geen verbinding.
Hoop dat nu een beetje te lezen is.

B.V.D. Kismo

Hoi !

Je zult in de manual van je router moeten kijken hoe dit op te lossen !

Bij mij (Fritzbox) moet ik via WLAN instellingen de mediaplayer laten detecteren: mediaplayer aanzetten, op de vervbindingsknop drukken om wireless ion te schakelen, binnen 2 min. de rouiter laten detecteren......klaar.

Greetz,

Harry.

Ryan Playon

Hi Harry, dat is juist het gekke, ik kan mijn router vinden in de playon... Maar de bestanden niet :mad: ik heb ook de Fritzbox.

Groet,
Yvonne

Hallo Yvonne nogmaals, ik heb je vraag al eerder verplaatst naar een eigen plek omdat je je vraag in een reeds bestaand topic had gezet en dat is niet de bedoeling !! Je vraag staat nu dus niet meer hier en jij reageert nu op een stuk tekst van Harry welke in januari al geplaatst is :-) Deze tekst is dus niet voor jou bedoeld maar voor de oorspronkelijke vraagsteller !!

Jou vraag staat hier nu !!

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/693557-AC-Ryan-verbind-niet-!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan