AC'97 Audio Controller gezocht!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ilias026

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2009
Ik ben op zoek naar de volgende driver: AC'97 Audio Controller ( k heb windows xp )
Kan iemand mij misschien helpen?

Laatst bewerkt:
Die installatie heb ik al meerdere malen uitgevoerd ook eerst opgeslagen op m'n pc en toen uitgevoerd maar bij m'n eigenschappen bij audio staat dat de besturingssystemen ontbreken ofzo.... ?

Heb jij vrij recentelijk Windows XP opnieuw geinstalleerd? Zo ja: Heb je wel de chipset drivers geinstalleerd? Anders gaat het nog steeds niet werken.

Ja ik heb gisteren windows xp opnieuw geinstalleerd ik heb de chipset drivers niet geinstalleerd en heb ook geen flauw idee waar ik die kan vinden

je moet Soundmax integrated digital audio proberen :thumb:
die werkt met heel veel geluidskaarten
ik heb dezelfde kaart als jij en bij mij werkte realtek ook niet

en download anders even drivermax

Hallo,

Ik heb Soundmax integrated digital audio geprobeerd maar weer krijg ik te zien dat er geen stuurprogamma is..

Kijk na welk moederbord (merk + type) je hebt, en ga kijken op de website van de moederbord-fabrikant.
Meestal heb je een boekje bij het moederbord bij de pc geleverd gekregen waar merk + type in staan vermeld.

Tijs.

als je een laptop hebt..
Welke type/merk?

Als je een zelfbouw pc hebt:
Welk mobo heb je?

Als je een merk pc hebt
Welk type/merk heb je?

Aan de hand daarvan kun je de drivers opzoeken op de site.

Grt

Rens

Dan had je de driver gewoon bij Dell kunnen opzoeken! Alle XP drivers voor jouw apparaat staan hier

hier staat de geluidsdriver om te downloaden.

Succes,

Tijs.

Als je de informatie over je pc/moederbord eerder had gegeven hadden we je eerder directer kunnen helpen. :D

Mooi dat het probleem is opgelost, en bedankt voor de vriendelijke terugmelding. :thumb:

Tijs.

Als je de informatie over je pc/moederbord eerder had gegeven hadden we je eerder directer kunnen helpen. :D

Mooi dat het probleem is opgelost, en bedankt voor de vriendelijke terugmelding. :thumb:

Tijs.

Ik sluit me hierbij aan.

Graag gedaan en nog veel plezier met je pc! :thumb:

Grt

Rens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan