acatel usb modem 330

Status
Niet open voor verdere reacties.

jesba

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2002
Berichten
300
Ik probeer bij iemand een acatel speedtouch usb 330 modem te instaleren.
Hij heeft een packard bell daar begon het eerste probleem maar na een driver van internet deed de modem het en kon ie geinstalleerd worden na dit te hebben gedaan leek alles goed geinstaleerd, maar
het lampje voor usb is groen het lampje voor adsl knippert 7x groen en knippert dan 1x rood enzvoort.
tevens geeft hij in windows aan dat er geen kiestoon is!
kpn en zonnet geven bijde aan dat het niet aan hun kant verkeerd zit!!! HELP!!!
 
bedankt voor je reactie maar ik heb meerdere usb modems geinstaleerd in de familie voor adsl die het allemaal prima doen alleen bij die vriend doet ie het niet ( ik vermoed dat het niet aan de driver of instelling op pc ligt ) maar wil graag een bevestiging
 
Om er zeker van te zijn dat het modem goed werkt zou ik het modem eens testen bij jezelf of bij je familieleden.
 
gedaan idd bij mij werkt het ding wel
maar goed ligt het nou aan de pc of aan de verbinding
Het lijkt mij aan de verbinding te liggen aangezien alles goed installeerd alleen lijkt hij geen adsl te kunnen vinden!
 
En je weet ook zeker dat de USB poort correct werkt op de Packard Bell? Zoja dan lijkt het mij toch echt aan de verbinding te liggen.
 
is dit al opgelost?
ik heb hetzelfde probleem en ik zou graag willen weten hoe dit is opgelost
m.v.g.
patrick
 
Uiteindelijk lag het probleem zoals verwacht dus gewoon bij kpn telekom dus die zijn na 10 dagen eens langsgekomen :( minder!!!! maar wel opgelost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan