Accenten op letters werken niet (windows 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.

naccertje001

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 nov 2011
Hee,
Mijn accenten op letters doen het niet meer.
Als ik bijvoorbeeld streepje naar rechts op de letter e wil geeft hij ''e.
En als ik bijvoorbeeld trema op de e wil geeft hij ""e.
Ik snap er zelf niet zo heel veel van.
Weet iemand hoe dat dit komt?
Groeten Joris

Verkeerde toetsenbordindeling. Enige toetsenbordindeling die je moet bewaren/hebben is Verenigde Staten (Internationaal)
Alle andere toetsenbordindelingen uitschakelen en dan de pc herstarten. Probleem zou weg kunnen/moeten zijn.

Tijs.

Verkeerde toetsenbordindeling. Enige toetsenbordindeling die je moet bewaren/hebben is Verenigde Staten (Internationaal)
Alle andere toetsenbordindelingen uitschakelen en dan de pc herstarten. Probleem zou weg kunnen/moeten zijn.

Tijs.

Hoi Tijs,
Waar moet ik de toetsenbordinstellingen vinden, en hoe moet ik ze aanpassen?
Joris

Zit ergens in/onder: [Windows-toets]r toetscombinatie -> intl.cpl
in een van de tabbladen.

Desnoods even googelen: toetsenbordindelingen windows 7

Tijs.

Zit ergens in/onder: [Windows-toets]r toetscombinatie -> intl.cpl
in een van de tabbladen.

Desnoods even googelen: toetsenbordindelingen windows 7

Tijs.

Ik heb het gedaan zoals je zei, en tot zover ben ik gekomen, ik heb mijn pc herstart, maar hij blijft die fout geven,
weet jij/anderen nog waar dit aan zou kunnen liggen?
gr. Joris

Ik had er ook ineens last van... Windows7 heb ik en indeling VS internationaal.
Oorzaak: zgn. keylocker virus oid. (waarmee men je toetsaanslagen 'ziet').
éë äú doet het dus weer!
oplossing: je pc met malware programma scannen. Heb ik net gedaan en mijn trema's zijn weer terug!!!!:D éúë
Malwarebytes' Anti-Malware
Malwarebytes' Anti-Malware is a next-generation anti-malware program that can quickly detect, destroy, and block malicious software. Malwarebytes' Anti-Malware can detect and remove malware that even many of the most well-known anti-virus and anti-malware applications on the market today cannot.

The PRO version of Malwarebytes' Anti-Malware monitors every process and stops malicious processes before they even start. The scanner and realtime Protection Module both use our advanced heuristic scanning technology to keep your system safe and secure against even the latest malware threats.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan