accer 290

Status
Niet open voor verdere reacties.

adriaan77

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 apr 2008
Bij het opstarten draait de cooler 5 sec. krijg gewoon beeld valt daarna uit, lampjes van pc blijven branden en als ik de fin toets in druk werkt dat ook nog. krijg dus geen beeld ook niet op externe monitor. na hem te hebben uitgezet en daarna direct weer aan krijg ik ook geen beeld na een half uur wachten wel weer.

Wie weet wat het kan zijn of wat ik kan doen.

reactie

nee hdd is leeg, laat hem opstarten en ga dan naar het bios scherm. na +/- 10 min gaat hij op zwart scherm. pas een uur daarna kan ik hem weer opstarten met beeld.

Heb je laatst iets gewijzigd, opnieuw geinstalleerd misschien?

nee hdd is leeg, laat hem opstarten en ga dan naar het bios scherm. na +/- 10 min gaat hij op zwart scherm. pas een uur daarna kan ik hem weer opstarten met beeld.

Hoezo nee, heeft de acer dus altijd prima gewerkt met een lege HD? :confused:

Kan je de oude nog klonen of was die stuk gegaan?

Wat doet de temperatuur als de laptop uitvalt, kan je dat in de BIOS aflezen?
Zonder OS en drivers zal de temperatuurregeling zijn werk niet kunnen doen en dat is toch best belangrijk voor een laptop. Toch vreemd dat het na 10 minuten er mee stopt.

nee de andere hdd is niet meer bruikbaar, en als ik xp opnieuw ga instaleren stopt hij ook na een tijdje. helaas kan ik de temperatuur niet aflezen in de bios.

denk zelf dat het de cooler is of misschien de videokaart hij geeft alleen bij het opstarten geen enkele fout aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan