Acces 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

propainter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2009
Hallo
Ik ben nu al enkele dagen aan het proberen maar het wil maar niet lukken ,wie zou mij kunnen helpen in mijn fakturatieprogramma wil ik een onderdeel inbrengen voor het invullen van nieuwe klanten waarbij bij het invullen van de plaats automatisch het postnummer wordt ingevuld ,dit gebeurd ook maar indien het vak postnummer niet wordt word aangeduid ,worden het postnummer niet weggeschreven enkel de plaats

Bijlagen

Laatst bewerkt:
is je postnummer de postcode?

als dat zo is, dan kan je in het after update event van je woonplaats tekstbox een dlookup op nemen die de postcode voor je vult vanuit de postcode tabel die je ongetwijfeld al hebt.

HTH:D

Access 200

Hallo Guus
alvast bedankt voor de reaktie

De postnummer is inderdaad de postcode,ik heb al vanalles geprobeerd met DLookup maar in krijg het niet voor mekaar het te laten werken ,ik zit al dagen te proberen zonder resultaat,is het eventueel mogelijk om zelf eens een Dlookup te proberen

MVG
Freddy

Ik kan je rar file niet lezen. Alleen zip files dus ik kan je attachment niet lezen.

Hallo Guus

Ik heb geprobeerd het bestand te comprimeren met winzip maar ik kom tot een bestand van 167.108 kb ik kan slechts 100 kb uploaden ,het enige wat ik nog kan doen is het linken aan uw emailadress als dit is toegestaan maar die heb ik niet

MVG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan