hallo allen
ik wil graag via access een afspraak laten aanmaken in outlook agenda, maar wil dit graag in een specifieke agenda "Personeel".
ik heb het volgende:
zonder de regel ".Set Items" plaatst hij de afspraak netjes in mijn standaard agenda. dus dat werkt. nu nog de plaatsing in de specifieke agenda.
b.v.d.
ik wil graag via access een afspraak laten aanmaken in outlook agenda, maar wil dit graag in een specifieke agenda "Personeel".
ik heb het volgende:
Private Sub Knop50_Click()
With CreateObject("Outlook.Application").CreateItem(1)
.Set Items = Session.GetDefaultFolder(olFolderCalendar).Parent.Folders("PERSONEEL").Items
.Subject = [Onderwerp]
.Start = DateValue([Van datum]) + TimeValue([Begin tijd])
.End = DateValue([Tot datum]) + TimeValue([Tot eindtijd])
.Save
End With
End Sub
zonder de regel ".Set Items" plaatst hij de afspraak netjes in mijn standaard agenda. dus dat werkt. nu nog de plaatsing in de specifieke agenda.
b.v.d.