acces full screen

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaaspeter

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2010
Hallo Allemaal,

Ik wil graag dat mijn acces bestand op full screen komt. Dus niet dat je naar de tabellen of formulieren kan gaan.

Nou heb ik modaal al geprobeerd alleen als je het formulier weg klikt kan je als nog alles bekijken. Dit wil ik niet.

Het maakt me niet uit als je een bestand met shift opent dat ze er dan bij wel kunnen want dit weet zo goed als niemand.

Hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

Gebruik overigens office 2007, maar de optie moet ook kunnen draaien in 2003 aangezien ik het bestand ook moet leveren in 2003 format

Alvast bedankt! :)

Laatst bewerkt:
Je kunt alle opstart wel zo'n beetje in Opties uitzetten bij de optie <Huidige Database>; in Access 2003 zit dat bij <Extra>, <Opstarten>. Daar geef je aan met welk formulier je wilt starten. De zin " Dus niet dat je naar de tabellen of formulieren kan gaan" is een beetje vreemd, maar ik vermoed dat je het Navigatievenster (in 2003: Database venster) wilt verbergen, en dat kan uiteraard ook ingesteld worden. Vergis je overigens niet in het aantal mensen dat de Shift optie kent.... Overigens kun je die optie ook uitschakelen, al zou ik dat wel doen in een Admin venster zodat je de mogelijkheid hebt om het weer aan te zetten, want eenmaal uit is ook echt uit.

Bedankt voor je reactie. Misschien dat ze de shift optie kennen maar dat maakt niet uit. Het gaat er meer om dat ze meteen zien. Dat is eigenlijk het belangrijkste. En bedankt voor je optie! :)

Mijn idee is eigenlijk om alle menu's te verbergen en de form full screen te openen.

Dat kun je verder instellen in het formulier. Als je onderstaande code op je formulier zet, wordt het bij openen gelijk gemaximaliseerd.
Code:
Private Sub Form_Load()
    DoCmd.Maximize
End Sub

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan