acces navigatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

stipi

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2003
Berichten
75
Ik heb een db gemaakt en wil opstarten met navigatie tabbladen ipv. navigatiedeelvenster aan de zijkant.
Als ik dit deelvenster aan vink als onzichtbaar dan is dit inderdaad onzichtbaar,maar ook de tabbladen met navigatievensters zijn niet te zien. Wie kan mij instrueren. Bedankt.

gr. stipi
 
Ik heb geen idee wat je bedoelt. Ik vermoed dat je het Navigatievenster niet wil zien en dat kun je simpel uitschakelen. Ook makkelijk als gebruiker weer aanzetten overigens, jouw oplossing is verre van foolproof.
Maar verder? Heb je al een startformulier gemaakt?
 
navigatie

dank voor je reactie.
ik dacht dat mijn vraag wel duidelijk was.
navigatie met tabbladen ipv aan de zijkant.
maar ik heb het inmiddels uitgevonden.

gr.
stipi
 
Er is een verschil tussen een programmafunctie en een startformulier. En in mijn ogen was je daar niet duidelijk (genoeg) in, vandaar dat ik even door vroeg. Maar prima natuurlijk dat je het zelf gevonden hebt; vertel nog wel even voor het archief wat je nu gedaan hebt voor het geval iemand anders met dezelfde vraag komt. Dan heeft die persoon nu nog niks aan dit draadje, behalve dat hij/zij blij kan zijn voor jou dat je de oplossing hebt gevonden ;).
 
navigatie

Wat heb ik gevonden :

bestand aanklikken--dan opties - huidige database -bij formulier opgeven welke nav.formulier geopend moet worden.

het navigatie deelvenster kan hier (onderaan pagina) "uitgezet "worden.

simpel,maar je moet het wel weten te vinden.
 
Klopt, dat het simpel is. Blijkbaar had je dus al een startformulier gemaakt. Dat bleek niet helemaal uit je vraag. Overigens kan elke gebruiker, als je niks doet, gewoon met <>F11> het navigatiepaneel weer aanzetten. Hou daar wel rekening mee, als je dat echt niet wilt zul je wat dieper moeten graven :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan