Acces opdracht maken voor een vergoeding !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ahmetbasturk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mei 2008
Dag mensen,

Ik heb een eindopdracht voor het vak Database gekregen. Ik moet namelijk een klein database maken. Het gaat over Studenten en Kamers. In principe is het niet zo een moeilijke opdracht, maar ik kan echt niet met acces omgaan. Is er misschien iemand die dit opdracht voor mij kan maken voor een vergoeding. Ik zal het bedrag op je bankrekening storten. Als ik dit opdracht haal krijg ik mij diploma. De exacte opdracht kan ik je toesturen op aanvraag. Ik heb er 2 weken voor gekregen. Zou iemand mij aub willen helpen. Mail me voor meer info... ahmetbasturk@msn.com

Ik geloof nooit dat dit de bedoeling kan zijn en hoop dan ook dat niemand op deze oproep (in zijn huidige vorm) ingaat. Ik geloof dat de kans dat de betaling doorgaat sowieso bijzonder klein is.

In ieder geval: als je zelf aan de opdracht begint, zal je merken dat, eens het fout loopt, er hier genoeg mensen zijn om je te helpen. Ik zal je met plezier in de goede richting sturen voor zover ik kan en wil zelfs links en rechts een handje toesteken, maar in de huidige vorm kweek je bij mij weinig goodwill.

Ik help je wel!

Stort even €500,- op giro 555 en dan maak ik hem voor je. Let op: Ik kan zien wie er wat stort!

Ik help je wel!

Stort even €500,- op giro 555 en dan maak ik hem voor je. Let op: Ik kan zien wie er wat stort!

Ik ben hier gewoon serieus bezig, als je hem wil maken en over het bedrag wil praten kunnen we dat doen maar zulke opmerkingen slaan nergens op...

Het is niet de bedoeling dat er al dan niet tegen betaling opdrachten gemaakt worden die jij van je school krijgt.

Mocht jij niet met access overweg kunnen geef je dat aan op school. Je volgt het vak maar je kunt geen database maken?

Dit topic gaat op slot zie ook http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=278800

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan