karinvermaat83
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 27 sep 2012
Hoi,
In verband met de overgang naar een nieuw ERP systeem gaan wij binnenkort over naar nieuwe artikelcodes.
Deze nieuwe artikelcodes willen wij communiceren met onze klanten.
Ik heb er voor gekozen om met Access rapporten te werken.
Het gaat om ongeveer 1000 klanten welke ieder een variërend aantal aan artikelen afnemen.
De artikelen zijn met een subrapport aan de klant gekoppeld. Voor iedere klant is een record aangemaakt.
Op dit moment heb ik 1 rapport bevattende alle records / klanten met bij horende subrapporten.
Graag zou ik ieder voor ieder record/klant een aparte PDF genereren welke Access vervolgens wegschrijft op een lokatie op de C schrijf.
Naam van de PDF moet gelijk zijn aan de klantcode.
Wie kan mij hierbij helpen, ik vermoed dat ik hier een VBA moet schrijven?
Het rapport ziet er als volgt uit:
----
Record bevat
----
---
Subrapport bij ieder record.
---
Alvast dank voor jullie hulp!
In verband met de overgang naar een nieuw ERP systeem gaan wij binnenkort over naar nieuwe artikelcodes.
Deze nieuwe artikelcodes willen wij communiceren met onze klanten.
Ik heb er voor gekozen om met Access rapporten te werken.
Het gaat om ongeveer 1000 klanten welke ieder een variërend aantal aan artikelen afnemen.
De artikelen zijn met een subrapport aan de klant gekoppeld. Voor iedere klant is een record aangemaakt.
Op dit moment heb ik 1 rapport bevattende alle records / klanten met bij horende subrapporten.
Graag zou ik ieder voor ieder record/klant een aparte PDF genereren welke Access vervolgens wegschrijft op een lokatie op de C schrijf.
Naam van de PDF moet gelijk zijn aan de klantcode.
Wie kan mij hierbij helpen, ik vermoed dat ik hier een VBA moet schrijven?
Het rapport ziet er als volgt uit:
----
Record bevat
----
- klantnummer
- klantnaam
---
Subrapport bij ieder record.
---
- onze artikel code
- artikelcode klant
- nieuwe artikelcode