Acces rapport: per record een aparte PDF oplsaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

karinvermaat83

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 sep 2012
Berichten
4
Hoi,

In verband met de overgang naar een nieuw ERP systeem gaan wij binnenkort over naar nieuwe artikelcodes.
Deze nieuwe artikelcodes willen wij communiceren met onze klanten.

Ik heb er voor gekozen om met Access rapporten te werken.
Het gaat om ongeveer 1000 klanten welke ieder een variërend aantal aan artikelen afnemen.
De artikelen zijn met een subrapport aan de klant gekoppeld. Voor iedere klant is een record aangemaakt.

Op dit moment heb ik 1 rapport bevattende alle records / klanten met bij horende subrapporten.

Graag zou ik ieder voor ieder record/klant een aparte PDF genereren welke Access vervolgens wegschrijft op een lokatie op de C schrijf.
Naam van de PDF moet gelijk zijn aan de klantcode.
Wie kan mij hierbij helpen, ik vermoed dat ik hier een VBA moet schrijven?

Het rapport ziet er als volgt uit:

----
Record bevat
----
  • klantnummer
  • klantnaam

---
Subrapport bij ieder record.
---
  • onze artikel code
  • artikelcode klant
  • nieuwe artikelcode

Alvast dank voor jullie hulp!
 
De artikelen zijn met een subrapport aan de klant gekoppeld.
Waarom? Hou je van moeilijke (in dit geval zelfs: de moeilijkste) oplossingen? En doe er eens een voorbeeldje bij, dat denkt wat beter mee. Ik heb zat oplossingen voor één rapport, en dat lijkt mij ook verreweg de meest voor de hand liggende oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan