Acces schakelbordknop aan rechten verbinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

maurach

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Ik heb binnen een schakelbord diverse subschakelborden. Deze wil alleen toegankelijk maken met, voor elk schakelbord, een wachtwoord. Is dat mogelijk. Of dat je wel naar een bepaald schakelbord gaat maar dat je de gegevens alleen via een wachtwoord kan benaderen.
Het gaat nl. om afdelingen die ieder een schakelbord tot hun beschikking hebbben voor hun gegevens maar niet die van andere mogen inzien. Mogelijk?

Hey,

Goed nieuws!! Ik heb net hetzelfde gemaakt wat jij wenst te hebben.
Ik heb er wel een tijdje naar gezocht, maar uiteindelijk heb ik mijn antwoord gevonden in een voorbeelddatabase op het net.
De link is; http://home.planet.nl/~digihans/pc_help/access/voorbeelden.htm
Daar moet je klikken op inlogmenu.
Vervolgens moet je maar eens de code structuur bekijken. Als je het door hebt, is het een makkie. En het werkt zeer goed.

Het lijkt wat ingewikkeld, maar mocht het niet lukken, dan hoor ik het wel.

Alvast succes.

Kristof

Dag,

Ik was hier ook mee bezig, maar ik heb nog wel een vraag. Verschillende personen kunnen inloggen met verschillende bevoegdheden. Maar waar zorg ik ervoor dat de goede tabbladen van het submenu getoond worden?

Ik zal er wel overheen kijken.

Alvast bedankt.

Kan hier niemand mij helpen met bovenstaande vraag?

Verschillende personen kunnen inloggen met verschillende bevoegdheden. Maar waar zorg ik ervoor dat de goede tabbladen van het submenu getoond worden?

Of anders gezegd. Als ik een tabblad toevoeg. Hoe zorg ik er dan voor dat ik de gebruikers kan selecteren?

Alvast bedankt!

Ik ben er al uit en weet hoe het werkt. In principe laat het systeem na inloggen alle tabbladen zien met uitzondering van de tabbladen waaraan bevoegdheden zijn toegekend. Deze bevoegdheden zijn verwerkt in de code van de menu pagina.

Das heel leuk allemaal, maar er zit op die database dus wel een wachtwoord... die vervolgens nergens vermeld wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan