Dag best helpmij forum..
Ik zit met het volgende, vanuit een sql database (waar ik verder niet bij kan) wordt elke nacht een update geschreven in de vorm van een csv bestand (welke ik verder oppik)
Nu is het zo dat elke regel een cijfer meekrijgt. Waarbij het voor mij noodzaak is om telkens het record behorende bij het hoogste cijfer te nemen.
Ter verduidelijking
[table="width: 500, class: dotted"][tr][td]Name [/td][td] Code [/td][td] order-line[/td][/tr]
[tr][td]Flowmeter [/td][td] J20005 [/td][td] 12[/td][/tr]
[tr][td]Flowmeter [/td][td] J20005 [/td][td] 13[/td][/tr]
[tr][td]Flowmeter [/td][td] J20005 [/td][td] 14[/td][/tr][/table]
Hoe krijg ik het voor elkaar dat als ik de code op primary zet dat telkens de hoogste order-line gekozen wordt?
Alvast bedankt en ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is.
VJJK
Ik zit met het volgende, vanuit een sql database (waar ik verder niet bij kan) wordt elke nacht een update geschreven in de vorm van een csv bestand (welke ik verder oppik)
Nu is het zo dat elke regel een cijfer meekrijgt. Waarbij het voor mij noodzaak is om telkens het record behorende bij het hoogste cijfer te nemen.
Ter verduidelijking
[table="width: 500, class: dotted"][tr][td]Name [/td][td] Code [/td][td] order-line[/td][/tr]
[tr][td]Flowmeter [/td][td] J20005 [/td][td] 12[/td][/tr]
[tr][td]Flowmeter [/td][td] J20005 [/td][td] 13[/td][/tr]
[tr][td]Flowmeter [/td][td] J20005 [/td][td] 14[/td][/tr][/table]
Hoe krijg ik het voor elkaar dat als ik de code op primary zet dat telkens de hoogste order-line gekozen wordt?
Alvast bedankt en ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is.
VJJK