Accespoint Niet Meer Te Bereiken

• Onderwerp starter Onderwerp starter tjen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tjen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 apr 2007
Omdat mijn internetverbinding steeds uitviel, heb ik mijn modem vervangen. Mijn vroegere modem was een SMC. Nu heb ik een Speedtouch 510.

Voor Wireless netwerk gebruik ik een Belkin router welke ingesteld is als accespoint. Bij gebruik van SMC modem was het adres 192.168.2.10 maar dit adres bestaat niet meer. Hoe kan ik mijn Belkin wireless accespoint opnieuw bereiken om instellingen aan te passen????

Dank bij voorbaat

Probeer je het draadloos te doen? Probeer het dan eens om het accespoint via een kabel aan te sluiten op een pc en dan naar het ip-adres re gaan.

Hoe kom ik dan achter het IP adres. Via "ipconfig /all" ?

Dank voor Uw reactie

Als je pc rechtstreeks hebt aangesloten kun je dat doen (standard gateway). Je kunt ook het ip-adres intypen dat in de handleiding van de router staat.

Maar dit is het probleem. Ik kan mijn AP niet bereiken. Was bij SMC modem 192.168.2.10 maar nu kunt mijn modem nieuw series toe:
10.0.0.138 voor modem zelf en momenteel en 10.0.0.40 voor mijn laptop, maar wat het IP adres van mijn AP is mij niet duidelijk. En dit heb ik nodig om eventueel instellingen (beveiliging etc) te kunnen bewerken.

Sorry, indien het probleem niet meteen duidelijk was.

Groeten en dank bij voorbaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan