Met al enkele pogingen achter de rug zonder resultaat is het tijd helpmij te raadplegen.
M´n nieuwe latop (acer travelmate 5740 G met w7 Home premium) ) zou ik graag aan mijn bedrade netwerk koppelen met een accespoint.
Bedraad hangt er een pc met xp en doet via een speedtouch 510 al enkele jaren zonder problemens internet. zit een switch tussen.... dat maakt niet uit dacht ik.
Als accespoint heb ik een netgear wdenh 111 accespoint beschikbaar. Het lukt me tot op heden niet de netgear zichtbaar in de ether te krijgen. M´n laptop ziet ´m niet. ´k ga ervan uit dat er dan ook geen signaal de ether in gaat. hoe los ik dat op? Momenteel heb ik direct achter het modem/router de netgear aangesloten, en vanaf daar de cat kabel via een switch naar de desktop. Die heeft internet verbinding.
Op het bedrage netwerk heb ik de netgear zichtbaar toegevoegd via confgscherm draadloosnetwerk toevoegen.
Moet ik iets in de router veranderen? Wat dan precies? toegang tot de router is mogelijk.
Ook heb ik eerder direct de laptop via de kabel aan het accespoint gehangen, geen resultaat.
kortom, wie weet raad?
groet,