accespoint vraagje...

• Onderwerp starter Onderwerp starter adje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

adje

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2002
Hallo,

Ik heb in mijn huis een accespoint staan van linksys, deze heb ik ooit (verleden) eens geinstalleerd via mijn pc.
Nu heb ik afgelopen week een format gedaan op mijn huidige pc en opnieuw windows xp geinstalleerd.
Moet ik nu ook weer opnieuw de software installeren van het accespoint? of was dit toendertijd een eenmalige actie..??
Het draadloze internet werkt op zich wel in mijn huis, alleen ik krijg bij het afsluiten van de pc die ik opnieuw geinstalleerd heb een toepassings fout op de pci-kaart (linksys) voor draadloos internet.
Dus vandaar mijn vraag of dit kan liggen in het feit dat ik niet opnieuw het accespoint heb geinstalleerd.

De CD die je van linksys hebt gehad is alleen maar om het AP makkelijker te vinden, in principe hoef je niet eens een CD te gebruiken. Je installeert een AP ook niet (buiten het inpluggen van de kabels), je configureert 'm alleen maar.
Over je foutmelding: mogelijk is er een nieuwere versie van je PCI kaart driver die je moet downloaden

De CD die je van linksys hebt gehad is alleen maar om het AP makkelijker te vinden, in principe hoef je niet eens een CD te gebruiken. Je installeert een AP ook niet (buiten het inpluggen van de kabels), je configureert 'm alleen maar.
Over je foutmelding: mogelijk is er een nieuwere versie van je PCI kaart driver die je moet downloaden

Bedankt voor je hulp, het is gelukt!!!!

er was inderdaad een nieuwe driver beschikbaar op de site....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan