Hallo,
De volgende vraag heeft betrekking op Access 2007:
Wanneer ik een query in de PivotTable open, dan verschijnt zoals bij iedereen de Ribbon knop 'Export to Excel'. Nu krijg ik op de ene PC daar een wizard, waarbij wordt gevraagd naar de op te slaan bestandslocatie,type,naam etc. Vervolgens open ik het bestand en is het in DataSheet View.
Bij de andere PC krijg ik helemaal geen wizard en opent Excel precies goed met de PivotTable view zonder iets te vragen.
Let wel, ik gebruik dus in beide situaties een en dezelfde knop, maar de werking is dus op verschillende pc's anders. Waar zit het verschil in en nog belangrijker, waar kan ik dit verschil instellen? Ik heb natuurlijk al bij de opties gekeken, maar zag daar geen mogelijkheden
Alvast bedankt voor de informatie,
scw
De volgende vraag heeft betrekking op Access 2007:
Wanneer ik een query in de PivotTable open, dan verschijnt zoals bij iedereen de Ribbon knop 'Export to Excel'. Nu krijg ik op de ene PC daar een wizard, waarbij wordt gevraagd naar de op te slaan bestandslocatie,type,naam etc. Vervolgens open ik het bestand en is het in DataSheet View.
Bij de andere PC krijg ik helemaal geen wizard en opent Excel precies goed met de PivotTable view zonder iets te vragen.
Let wel, ik gebruik dus in beide situaties een en dezelfde knop, maar de werking is dus op verschillende pc's anders. Waar zit het verschil in en nog belangrijker, waar kan ik dit verschil instellen? Ik heb natuurlijk al bij de opties gekeken, maar zag daar geen mogelijkheden
Alvast bedankt voor de informatie,
scw