Twee weken geleden heeft een klant ongevraagd citrix op zijn laptop gekregen waardoor het opstarten van een MS Access applicatie met foutmeldingen opstart. Uiteindelijk na meerdere pogingen citrix te verwijderen heeft hij de fabrieksinstellingen teruggezet en foutmeldingen waren verdwenen.
Nu heeft een andere klant opeens citrix op haar desktop draaien terwijl zij geen citrix gebruikt en precies dezelfde problemen vinden er plaats.
Ik heb meteen een printscreen van de foutmelding gemaakt en normaliter opstarten van de snelkoppeling liep altijd probleemloos en nu beweert ie dat de database open is wat kennelijk twee keer geopend wordt of dat windows denkt dat de applicatie open is terwijl deze gesloten was.
Heeft iemand dit ook meegemaakt en wat was de oplossing?
Ik heb een afbeelding van de foutmelding meegestuurd, zie bijlage
Nu heeft een andere klant opeens citrix op haar desktop draaien terwijl zij geen citrix gebruikt en precies dezelfde problemen vinden er plaats.
Ik heb meteen een printscreen van de foutmelding gemaakt en normaliter opstarten van de snelkoppeling liep altijd probleemloos en nu beweert ie dat de database open is wat kennelijk twee keer geopend wordt of dat windows denkt dat de applicatie open is terwijl deze gesloten was.
Heeft iemand dit ook meegemaakt en wat was de oplossing?
Ik heb een afbeelding van de foutmelding meegestuurd, zie bijlage