Access combineren met Bartender

Status
Niet open voor verdere reacties.

remmie63

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2011
Ik heb een db die via Bartender zijn labels print. Koppeling werkt prima! Nu wil ik dit graag automatiseren zodat ik niet steeds in twee programma's hoef te werken.
Vlgs de helpsectie van Bartender kan dat met een commandoregel in Access. Die heb ik geprobeert maar krijg hem niet werkend.

Code:
Private Sub Knop20_Click()
On Error GoTo Err_Knop20_Click
Dim stAppName As String
stAppName = "C:\Program Files\Seagull\BarTender Suite\bartend.exe" / AF = "C:\Users\Tuin en Kas\MDB planten bestand\Rpt-Label.btw" / P / XS

Wat doe ik verkeerd?

Laatst bewerkt:
Ik zou zeggen dat je deze vraag bij Bartender neer moet leggen, want ik zie er zo weinig fout aan. Al mis ik nog een regel waarmee je het commando uitvoert. Zet die er eens bij.

Ik heb hem aangevuld! De foutmelding is "kan het bestand niet vinden".

De aanvulling is precies de verkeerde kant op; ik zou eerst willen zien hoe je bartender opstart met deze code. Nu laat je alleen zien wat er in de string zit.

Ik had begrepen dat de "/P" Bartender zou opstarten! En ook zou controleren dat maar één versie werkzaam is.

Als het werkt, werkt 't.... Ik had een SHELL command verwacht. Dit snap ik dan weer niet:
Code:
stAppName = "C:\Program Files\Seagull\BarTender Suite\bartend.exe" / AF = "C:\Users\Tuin en Kas\MDB planten bestand\Rpt-Label.btw" / P / XS
stAppName = "C:\Program Files\Seagull\BarTender Suite\bartend.exe" is een stringtoewijzing aan een variabele. Dat snap ik. Maar waarom staat / AF = "C:\Users\Tuin en Kas\MDB planten bestand\Rpt-Label.btw" / P / XS er achter? Je zou zeggen als ik het probeer te lezen, dat je met /AF een opdracht start. Zie ik echter niet terug. En de variabele ook niet. Dus leg maar eens uit wat er allemaal gebeurt. Want dit gaat boven mijn snappie...

Dat is dan wederzijds! Dit heb ik via Bartender support gekregen. AF=C: etc. is de verwijzing naar het label. Lijkt me overigens meer iets voor Bartender dan Access.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan