Hallo,
Ik heb de structuur van een vrij belangrijke tabel moeten wijzigingen nadat er al een hoop programma logica gemaakt was. Ik ben vrij zeker dat alle nodige dingen in de database aangepast zijn aan deze late update. Nu kom ik echter toch bij 1 probleem.
Ik heb twee query's, SELECT_BDL en SELECT_assembly. Deze query's zijn ook aangepast zoals nodig was en werken nu zoals het hoort. Echter is het nodig om de informatie van deze twee query's samen te krijgen. Dus heb ik een derde query SELECT_FULL_BDL.
Wanneer ik deze query execute, zal access na ongeveer een halve seconde crashen met de melding: "Microsoft Office access werkt niet meer". De details van het foutrapport geven volgende informatie.
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: MSACCESS.EXE
Versie van toepassing: 11.0.6566.0
Tijdstempel van toepassing: 42cdb33e
Naam van foutmodule: msjet40.dll
Versie van foutmodule: 4.0.9635.0
Tijdstempel van foutmodule: 450b3682
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 0005e527
Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 2067
Aanvullende informatie over dit probleem:
LCID: 1043
Brand: Office11Crash
skulcid: 1043
Lees onze privacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0413
Tenslotte de query die de crash veroorzaakt is heel simpel en ziet er als volgt uit:
SELECT SELECT_BDL.*, SELECT_assembly.*, SELECT_BDL.assemblyNo
FROM SELECT_BDL, SELECT_assembly
WHERE (((SELECT_BDL.assemblyNo)=[SELECT_assembly].[assemblyNo]))
ORDER BY SELECT_assembly.longItem DESC;
Voor de wijziging in de tabel assembly werkte deze query perfect.
Weet iemand raad? Ik heb een vrij belangrijke deadline eraan komen en fouten als dit kan ik wel missen.
Alvast bedankt.
Joeri
Ik heb de structuur van een vrij belangrijke tabel moeten wijzigingen nadat er al een hoop programma logica gemaakt was. Ik ben vrij zeker dat alle nodige dingen in de database aangepast zijn aan deze late update. Nu kom ik echter toch bij 1 probleem.
Ik heb twee query's, SELECT_BDL en SELECT_assembly. Deze query's zijn ook aangepast zoals nodig was en werken nu zoals het hoort. Echter is het nodig om de informatie van deze twee query's samen te krijgen. Dus heb ik een derde query SELECT_FULL_BDL.
Wanneer ik deze query execute, zal access na ongeveer een halve seconde crashen met de melding: "Microsoft Office access werkt niet meer". De details van het foutrapport geven volgende informatie.
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: MSACCESS.EXE
Versie van toepassing: 11.0.6566.0
Tijdstempel van toepassing: 42cdb33e
Naam van foutmodule: msjet40.dll
Versie van foutmodule: 4.0.9635.0
Tijdstempel van foutmodule: 450b3682
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 0005e527
Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 2067
Aanvullende informatie over dit probleem:
LCID: 1043
Brand: Office11Crash
skulcid: 1043
Lees onze privacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0413
Tenslotte de query die de crash veroorzaakt is heel simpel en ziet er als volgt uit:
SELECT SELECT_BDL.*, SELECT_assembly.*, SELECT_BDL.assemblyNo
FROM SELECT_BDL, SELECT_assembly
WHERE (((SELECT_BDL.assemblyNo)=[SELECT_assembly].[assemblyNo]))
ORDER BY SELECT_assembly.longItem DESC;
Voor de wijziging in de tabel assembly werkte deze query perfect.
Weet iemand raad? Ik heb een vrij belangrijke deadline eraan komen en fouten als dit kan ik wel missen.
Alvast bedankt.
Joeri