Access database op internet plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jadatdoenwe

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2007
Hallo,

Een tijdje geleden heb ik bij "access" het onderwerp geplaatst spelendatabase. Nu heb ik danzij dit forum iemand gevonden die dit voor mij wou doen. Nu wil ik deze database op internet plaatsen.
Is er een mogelijkheid om dit te doen en is een een manier om dit eens gratis te proberen? (de gratis webruimte van mijn provider is niet vrij!)

groeten
Maarten

Waarom moet dit persé gratis?
Als je een goede reden hebt, dan wil ik de database wel ergens voor je neerzetten. Maar je zou er ook gewoon voor kunnen betalen.

Als ik jou was zou ik niet de database zelf online zetten, want men kan hem dan niet alleen openen, men moet hem echt downloaden.

Het beste kun je eens gaan kijken of je hem beschikbaar kan maken via internet. Volgens mij zitten er functies in access om dit snel te doen. Daarmee zal hij dan asp pagina's aanmaken, en die kan je dan bij een host plaatsen. Asp wordt echter niet door elke hostingprovider ondersteunt.

Deze lijken dat wel te doen, maar is niet helemaal duidelijk of je daar ook je database kwijt kan: http://frontpage.downfire.com/?i=1&d=0

Succes :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan