Sorry mijn antwoord was niet heel duidelijk. Natuurlijk is de info op iedere offerte anders. Ander had je wel de kopieermachine kunnen gebruiken.
Wat ik bedoelde is dat de informatie in de offertes uit verschillende query's (maar wel altijd dezelfde query''s) komen, althans dat vermoed ik omdat je verschillende layouts van pagina's wil.
Stel je heb in de offerte een overzicht met artikelen uit QryArtikelen en een overzicht met bestelde aantallen en prijsgegevens uit QryBestelGegevens. je wilt QryArtikelen in portrait en QryBestelGegevens in landscape dan zou je ook twee rapporten kunnen maken. 1 gebaseerd QryArtikelen en een gebaseerd op QryBestelGegevens. Als de opmaak van de rapporten gelijk maakt dan lijkt het alsof RptBestelGegevens de tweede pagina is van RptArtikelen.
Ik maak hier zelf gebruik van door de rapporten een bijlage nr te geven in hun koptekst. In het bijbehorend schrijven wordt verwezen naar de bijlage.
Het aanmaken van de offerte brief zit achter een knop waar bij eerst voor klantA brief, rptartikelen, rptbestelgegevens wordt geprint en vervolgens voor klant B etc. Ik kan dan naar de printer lopen en de eerste 3 blaadjes in een envelop doen etc.