Access naar Outlook

• Onderwerp starter Onderwerp starter VHU
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

VHU

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2005
Geachte,

Ik heb via dit forum een link gevonden om een afspraak naar de agenda van outlook te versturen.

Ik deze overgenomen maar krijg de volgende foutmelding :
Compileerfout : een door de gebruiker gedefinieerd gegevenstype is niet gedefinieerd

Wat is hier fout?
Ik heb de procedure van Heddema ook geprobeerd. Als afzonderlijk bestand werkt het zover dat de agenda wordt overgezet maar access blokeert dan. Als ik dit dan in mijn bestand wil integreren krijg ik dezelfde foutmelding als hierboven.
In bijlage het bestandje

Groeten

Roger

Bijlagen

Verwijzingen

Zou het kunnen dat je nog een verwijzing moet toevoegen aan je project?

Zou het kunnen dat je nog een verwijzing moet toevoegen aan je project?

Zou kunnen, ik weet het niet.

Ik heb de procedure van Heggema en deze procedure vergeleken maar kom er niete uit.

Roger

Nogmaals verwijzing

Je hebt een verwijzing nodig naar je outlook programma. Open het code-venster en kies dan uit het menu extra de optie verwijzingen. Voeg hier een verwijzing toe naar outlook en de code zal een stuk beter compileren.

Je hebt een verwijzing nodig naar je outlook programma. Open het code-venster en kies dan uit het menu extra de optie verwijzingen. Voeg hier een verwijzing toe naar outlook en de code zal een stuk beter compileren.

Dag Sesam,

Heb de verwijzing gedaan, heb de indruk dat de afspraak wordt overgezet maar niet aankomt en outlook blokkeert.

Ga morgen op het werk opnieuw proberen

Alvast bedankt
Roger

Dag Sesam,

Heb de verwijzing gedaan, heb de indruk dat de afspraak wordt overgezet maar niet aankomt en outlook blokkeert.

Ga morgen op het werk opnieuw proberen

Alvast bedankt
Roger

Dag Sesam

Hier werkt het, alleen moet ik nog een einddatum meegeven.

Dan ga ik nog bekijken hoe ik de afspraak kan doorsturen naar collega's.

Groeten

Roger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan