Hallo,
ik ben bezig met een registratiesysteem voor de afdeling automatisering. Hierin zullen alle calls van alle locaties/afdelingen geregistreerd worden (klacht, wijzigingsverzoek, reservering, problemen met..) enz.
formulier:
naam medewerker
afdeling
locatie
meldingwijze(telefonisch, mail, mondeling etc.)
categorie
de melding & het antwoord
status van de call (open, in behandeling, afgehandeld
behandelaar
**** OPLOSTIJD ****
Wat ik nu wil is om de gehelde tijd voor 1 call ergens op te slaan. Dus zodra ik een call heb geregistreerd (status in behandeling) starttijd X uur, (status afgehandeld) eindtijd X uur.
X u(u)r(en) oplostijd .. zoiets wil ik. Iemand een idee?
ik ben bezig met een registratiesysteem voor de afdeling automatisering. Hierin zullen alle calls van alle locaties/afdelingen geregistreerd worden (klacht, wijzigingsverzoek, reservering, problemen met..) enz.
formulier:
naam medewerker
afdeling
locatie
meldingwijze(telefonisch, mail, mondeling etc.)
categorie
de melding & het antwoord
status van de call (open, in behandeling, afgehandeld
behandelaar
**** OPLOSTIJD ****
Wat ik nu wil is om de gehelde tijd voor 1 call ergens op te slaan. Dus zodra ik een call heb geregistreerd (status in behandeling) starttijd X uur, (status afgehandeld) eindtijd X uur.
X u(u)r(en) oplostijd .. zoiets wil ik. Iemand een idee?
Laatst bewerkt: