Access point configureren - kan niet inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

cle100

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 nov 2009
Hallo,

Ik heb een router geinstalleerd achter mijn tele2 modem/router om het bereik te verhogen van het wireless signaal. Alles werkt naar behoren maar ik wil nu een adapter op de Playstation 3 zetten om bandbreedte van de Playstation 3 te verhogen zodat ik kan films kan streamen van mijn PC -> Router -> Playstation -> TV. Als ik een kabel leg tussen de Playstation en de router heb ik namelijk een hoge bandbreedte (N) maar met wireless niet, de Playstation is de zwakke schakel (max 54mbps), vandaar.

Ik heb een Sitecom Access Point gekocht die voor dit doeleinde is geschikt. Ik moet nu dit access point eerst bekabeld aansluiten op de router om hem te kunnen configureren maar als ik het IP nummer van het access point intyp in de browser dan kan de router het access point niet vinden, de settings op de router hebben DHCP op disabled staan (dit moest om hem achter de tele2 modem/router te zetten, ik weet niet precies waarom, ik ben niet bekend met netwerktechnologie etc.). Kan iemand me helpen? Alvast hartelijk dank voor de moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan