ik heb een query gemaakt in acces waar ik als criteria een waarde uit veld van een formulier haal
ik kan dus de query uitkomst bepalen aan de hand van de waarde van het veld in het formulier..
volgende record is andere uitkomst...van de query
code is: Forms![formuitvoer]![uitvoerid] dit werkt op zich prima.
de query zoals die nu is in access wil ik als ik in excel sta ,importeren in excel met
menu Data/ Externe gegevens ophalen/ Nieuwe databasequery
dit lukt wel als ik geen criteria aan de query megeef.
als ik dit wel doe geeft excel de melding:er zijn te weinig parameters: het verwachte aantal is 1.
als ik bij criteria in de query zelf een waarde invul word de query wel geacepterd door excel.
excel kan blijkbaar niet werken met criteria in een query van access als deze op deze wijze uit een formulier worden gehaald.
moet ik in excel een ergens een vinkje aan of uit zetten..?
of is er een andere oplossing
groet Harry
ik kan dus de query uitkomst bepalen aan de hand van de waarde van het veld in het formulier..
volgende record is andere uitkomst...van de query
code is: Forms![formuitvoer]![uitvoerid] dit werkt op zich prima.
de query zoals die nu is in access wil ik als ik in excel sta ,importeren in excel met
menu Data/ Externe gegevens ophalen/ Nieuwe databasequery
dit lukt wel als ik geen criteria aan de query megeef.
als ik dit wel doe geeft excel de melding:er zijn te weinig parameters: het verwachte aantal is 1.
als ik bij criteria in de query zelf een waarde invul word de query wel geacepterd door excel.
excel kan blijkbaar niet werken met criteria in een query van access als deze op deze wijze uit een formulier worden gehaald.
moet ik in excel een ergens een vinkje aan of uit zetten..?
of is er een andere oplossing
groet Harry