Access runtime NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

beheer25

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2004
Hi,

Ik heb een applicatie voor een klant gemaakt waarbij ik gebruik maak van de runtime versie van Access. Nu heb ik zelf de Developer versie van office 2000, maar die is in het engels.

Heeft iemand de runtime versie van access 2000 NL toevallig in zijn bezit? Zo ja, zou iemand mij die ter beschikking willen stellen?

Bij voorbaat dank en prettige kerst.

Mark van Bree

Dan moet je de Packaging and Deployment Wizard vanaf je Office CD installeren. Daarmee kun je zelf een setup maken waar de runtime in zit.

Bedankt voor je antwoord.
Ik weet dat je een setup maakt met die wizard. die heb ik ook, maar dan alleen in het engels. Ik wil graag de NL versie van de runtime van access meeleveren. Heb je die toevallig?

Grtz,

Nee, ik gebruik ook de engelse versie.
Met een Nederlandse versie van Windows geeft dat in de meeste gevallen ook Nederlandse boodschappen.
Als er een keer een irritante engelse boodschap komt, vang ik die gewoon af en geef een eigen boodschap weer.
Een toepassing maken met de engelse versie en vervolgens uitrollen met een Nederlands runtime is sowieso geen goed idee omdat Microsoft zo vriendelijk is geweest om ook zaken als True en False te vertalen naar het Nederlands. Dit heeft tot gevolg dat je code hier en daar niet meer zal werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan