Access sjabloon Services - Maken van offertes, facturen,...

Status
Niet open voor verdere reacties.

train5

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2004
Op internet is er informatie te vinden over het sjabloon Services voor Access. Hiermee is het mogelijk om voor een klein bedrijf een database te maken waarin offertes, facturen en dergelijke kunnen beheerd worden.

https://support.office.com/nl-nl/article/Offertes-omzetten-in-betaalde-facturen-met-de-webdatabasesjabloon-Services-148fc844-d811-4238-b4b6-d5a5410e30a9#__welcome_tab__help

Ik kan deze echter niet terugvinden in het Nederlands, aan de screenshots is te zien dat deze weldegelijk bestaat. Kan iemand mij hierbij helpen?

Ik vermoed dat MS hem heeft verwijderd, want er staan sowieso geen databases meer op de sjablonen pagina. Er zijn wel meer sjablonen die er niet meer op staan, dus wellicht dat je hem ergens anders nog kunt vinden. Ik kan mij niet herinneren dat ik hem zelf indertijd heb gedownload (zo best vind ik de sjablonen namelijk niet) maar ik zal eens kijken of ik iets heb.

Als ik de link bekijk is het noordenwindbestand.
Nee. Weliswaar zit Noordenwind overal onder, al de specifieke sjablonen zijn... inderdaad, specifiek gemaakt. Dus je hebt niks aan de Noordenwind database.

Hoi,
@octafish, jij schud zo een een offerte,facturatie programma uit uw mouw :):):) 15 minuutjes werk voor u:) maar ja ik had begrepen dat train5 op zoek was naar noordenwind

Greetz

Nee, dat had je verkeerd begrepen. Op alle fronten trouwens :). Microsoft had (inderdaad, had) een aantal voorbeelden op basis van Noordenwind met verschillende toepassingen. Ook een aantal zonder Noordenwind als basis trouwens (Educatie bijvoorbeeld). Maar die hebben ze dus niet meer. Althans: je mag ze niet meer hebben.

In Access zelf kan ik de sjabloon nog gewoon downloaden. Maar ik heb een Engelse versie van Access dus ik krijg ook de Engelse versie van de sjabloon.
Als je echter de Nederlandse versie van Access hebt, zou ik zeggen dat deze de Nederlandse versie zou moeten downloaden. Of is dat nou juist het probleem en doet Access dat niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan