Access vs OneDrive

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanders1969

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2018
Ik heb een backup oplossing voor mezelf geschreven om dagelijks windows een taak te geven om bijgewerkte bestanden te updaten op OneDrive.
Ik moet 1 Tb opslagruimte hebben echter plaatste ik 50 Gb en de laatste 2.000 bestanden ging niet goed. Ook zag ik de volgende ochtend een popup van OneDrive of ik de opslag wilde verhogen.
Nu ik voldoende ruimte heb begrijp ik niet waarom ik het moet verhogen of gaat het per sessie dat je bijv maar 10 Gb mag opslaan.
Waar kan je dit limiet verhogen?
En ja ik weet dat je OneDrive ook kan laten backuppen alleen wil ik dit zelf doen want vind het een leuk projectje voor mezelf.

Wat heeft deze vraag met Access te maken?

@ OctaFish
How to access OneDrive settings vertaald Toegang tot OneDrive-instellingen

Niks tegen Google Translate, maar dat slaat natuurlijk nergens op; dit is een Microsoft Access forum, en geen forum voor verdwaalde vertaalfouten :).

Ik pruts, wij prutsen Oef... dat je het leuk opvat.:d
Ok, wie weet verder nog een bijdrage voor Ts, anders wordt het nog verplaatst naar accident.:thumb:
Groetjes

Hoi OctaFish

Ik maak een backupsysteem via mijn Access applicatie vandaar echter wist ik niet dat OneDrive fysiek een ruimte vraagt op een schijf van je werkstation.
Zo hou ik bij wanneer bestand is aangemaakt en gewijzigd en de gewijzigd maak ik een nieuwe backup.
Leuk spelledingetje icm OneDrive...
Standaard stond OneDrive op C en zoals je waarschijnlijk aanvoelt, liep deze vol.
Nu staat deze op mijn D schijf waar ik wel veel ruimte heb.
Mijn excuses dat ik in deze MS Access heb misbruikt... Er is niet echt een groep voor OneDrive zag ik en nogmaals ik gebruik het backuppen MS Access.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan