accesspoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeremie

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2009
Beste meneer/mevrouw

Ik heb al een paar jaar een laptop maar heb nog nooit internet gekregen. Nu heb ik een router aangesloten maar hij vind het accesspoint niet. Ook als ik http://192.168.0.50 in tik in de browser krijg ik geen beeld van d-link waar ik admin en al de rest kan instellen. Hoe kan dit komen dat dit niet werkt. Er is geen probleem met de internetverbinding. Alleen kan de pagina niet worden weergegeven.

Bedankt alvast voor de moeite

accespoint wel met een kabel aangesloten op de laptop?

Met een lan-kabel moet ik men laptop aansluiten op de grote router in de garage van telenet of is de kabel voor het accesspoint iets anders of een andere kabel ?

lan kabel aansluiten op de laptop en accesspoint.

Hoe kan ik dat bestand vinden van linksys om alles in te stellen kan dat via een omweg ?
Want als ik de code van ip-adres intik krij ik pagina kan niet worden weergegeven. Is er een andere code misschien ? Via de cd van de router komt er op dat het accesspoint niet kan worden gevonden.

Bedankt voor de moeite

voor XP
start
uitvoeren
type daar in het vak
cmd
geef een enter

nu kom je in een dos omgeving
type daar
ipconfig /all
geef een enter en let op de spatie tussen de g en de /
wat staat er nu bij standaard gateway ??

Bij standaard gateway staat niks heb het nog niet in gesteld weet niet welke adres ik moet gebruiken. Ook de DHCP is ook uitgeschakeld en ip routering ook. Weet niet of dit van belang is.

hoe heb je nu alles aangesloten en waarom staat dhcp uit.
jij vult niks in nee dat moet de router doen.

maar vertel hoe het is aangesloten.

Er zijn 2 kabels 1 voor de netsnoer voor het stopcontact en 1 kabel die in men laptop past. Alle 3 de lichtjes branden dus Wlan, Lan en de power. Wlan knippert dat staat op de handleiding dat moet zo zijn. Op toshiba assist die netwerkproblemen aangeeft heb ik geen probleem wat ik vroeger wel had. Dus normaal zou ik internet moeten hebben nu maar krijg geen verbinding omdat men laptop niet is aangesloten aan het accesspoint denk ik.

welk merk is het en welk type ?

Wat sluit je normaal aan op de lan ingang ?

Op de ingang niks. Type D-link Airplus G 802.11 G Wireless G Access point DWL-G 700 AP

hoe krijgt dat ding dan zijn signaal ??

Welk signaal bedoelt ge alle lichtjes branden en het icoontje voor lan staat vol.

dus je zet dat ding ergens neer en dan heb je internet ??
je doet alleen de voeding eraan en dat is het?

Wat het ook kan zijn als ik ip-adres op automatisch zet geeft hij een foutmelding anders niet.

dan blijft het nu even koffiedik kijken voor mij......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan