Account Administrator probleem Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koerschky

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2016
Dag,

Bij het veranderen van gebruikersaccounts is er iets mis gegaan.

Mijn oude wilde ik verwijderen dit was een administrator. Dus heb ik een nieuw account aangemaakt (ook nieuw email adres) via de website van microsoft. Deze werkt via de website nog steeds, (ik heb dus niet het verkeerde wachtwoord).
Met dit nieuwe account heb ik een nieuw account aangemaakt bij Gebruikersaccounts.

Vervolgens heb ik via mijn oude, de nieuwe aangewezen als Administrator. En de oude ingesteld als standaard. (Ik kan de computer gewoon gebruiken, mits het geen administrator functie betreft)
Maar als ik bij opstarten mijn nieuwe account wil gebruiken, krijg ik de melding:

De service User Profile Service verhindert het aanmelden.
Gebruikersprofiel kan niet worden geladen

Dus het nieuwe account werkt niet.

Dan maar inloggen met het nieuwe.

Maar mijn pc ziet mijn nieuwe account nog steeds als administrator, en ik wil dit graag veranderen. Alleen weet ik niet hoe.

Ik heb heel internet al afgespeurd hoe ik dit moet oplossen, heb van alles geprobeerd. Maar vind geen oplossing.
Dit heb ik onder andere ook geprobeerd.
https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/947215

Hoe nu verder?

De DOS schermpjes met msconfig enz werkt allemaal niet, omdat ik dan de melding krijg dat er niks gevonden kan worden.
Safe mode kan ik op dit moment ook niet inkomen. Aangezien ik niet op F8 kan drukken vanwege het toetsenbord. Ook via de opties om in te stellen dat de computer de volgende keer in Veilige modus opstart kan ik ook niet gebruiken.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Laatst bewerkt:
Er moet altijd minimaal 1 administartor account op de pc zijn, dus als jouw account de enige is, kan je dit niet veranderen

Bedankt voor uw reactie,

Er zijn twee accounts, maar de account (de nieuwe) die nu de administrator functie heeft, doet het niet. Maar staat dus wel als administrator...

De oude staat op standaard, maar deze kan ik natuurlijk niet veranderen naar administrator. Of is hier wel een mogelijkheid toe?

Je kunt de ontzichtbare administrator activeren, wel handig nu je niet in Veilige Mode kunt komen....
http://www.pcleek.com/tips/tips-voor-windows/1068-verborgen-super-administrator-account-activeren
Maak meteen een ander admin account aan en log meteen in!!
Zonder 1e inlog is dit admin account nog niet actief.
Jij het waarschijnlijk veranderingen doorgevoerd zonder bij account in en uit te loggen... dat gaat een keer mis....
Als dat nieuwe admin account werkt ga je de oude troep opruimen.
Maak ook een nieuwe gewone gebruiker aan....
Klaar: zet eventueel de administrator weer op onzichtbaar (die ene... niet die andere...)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan