account asp.net te verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnoderuig

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik had wat achterstand in het dwonloaden van update op WIndows XP. SInds ik die achterstand heb ingehaald blijk ik plotseling ook een account ASP.NET te hebben. Kan ik deze account verwijderen?

Ja, deze kan je verwijderen. Je vind ze in: Start > Configuratiescherm > Software. Als je ze verwijderd hebt, dan hierna pc afsluiten en weer opnieuw opstarten.

PS: Volgens mij staan er twee bestanden in Software van ASP.NET maar weet dit niet meer zeker!

account niet software

De vraag is niet of de software kan worden verwijderd maar of de account (gebruiker) kan worden verwijderd.

Re: account niet software

Geplaatst door arnoderuig
De vraag is niet of de software kan worden verwijderd maar of de account (gebruiker) kan worden verwijderd.

Start > Configuratiescherm > Gebruikersaccount.

vraag onduidelijk

Ik merk dat mijn vraag mogelijk onduidelijk is. Ik heb gesteld dat ik plotseling een account erbij heb gekregen nadat ik updates heb geinstalleerd. Mijn vraag was of deze account verwijderd kan worden.

Daar heb ik inmiddels antwoord op gekregen. Ik bedoelde echter te vragen: Kan deze account verwijderd worden zonder dat dat problemen voor mijn systeem oplevert. De reden voor mijn vraag is dat ik aanneem dat binnen de update deze nieuwe account niet voor de grap is aangemaakt.

Sorry voor mijn onduidelijkheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan