account blijft bestaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerard1938

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2008
Berichten
80
Uit nieuwsgierigheid heb ik een crackbestand van mijn favoriete spel Age of Empires (spel van MIcrosoft) geïnstalleerd.
Daardoor is er een account met de naam jsaiuefleg op mijn pc gekomen.
Als ik het verwijder via Accountbeheer is het bij herstart gewoon weer terug
Heb de zaak ge-uninstalled en toen dat niet hielp mijn legale AoE geïnstalleerd en ge-uninstalleerd.
Vervolgens .DAT en .ISO bestanden met de accountnaam gevonden en (in veilige modus) verwijderd van
C:\ProgramData\Microsoft\User Account Pictures
C:\Users\All Users\Microsoft\User Account Pictures
Toen dat allemaal niet werkte heb ik met regedit F3 alles met de naam jsaiuefleg gewist.
Zonder resultaat.
Waar moet ik nu gaan zoeken ?
jsaiueflegHelpMij.jpg
 
Probeer dat spel weer te installeren en dan op de normale manier verwijderen via programma's en onderdelen. Hoop dat dit een manier is.
 
Heb je al bij Gebruikers account beheer gekeken?
US.JPG
 
Laatst bewerkt:
Als ik het verwijder via Accountbeheer is het bij herstart gewoon weer terug

Heb je al bij Gebruikers account beheer gekeken?

Heu ? ...
89.gif


Waar moet ik nu gaan zoeken ?

Beschik je over een image die je aanmaakte voordat je begon te knutselen ?
 
@gast0205:
Over het hoofd gezien :rolleyes:
 
@ edmoor: no problem ! :thumb:

Ik bedoel niet je Windows ISO, ik bedoel een schijfkopie: een kopie van je volledige Windowsinstallatie dus.
 
Dacht dat je het gedownloade AoE-bestand bedoelde, maar op deze vraag heb ik geen antwoord.
Ik ben nog uit de tijd van de OEM-cd's; de o.v.t. dus. Nog net geen v.v.t. :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lukt het om de account te verwijderen zoals dat hier werd beschreven ?
Huh? Heb gedaan wat Win10 me adviseerde en nu dus alles - behalve de D-partitie - schoon is is dhr/mw jsaiuefleg ook definitief wijlen.
Dank voor jullie medeleven, een vette (of past dat daar niet bij) jaarwisseling en een gezondblijvend 17.
 
Wat adviseerde Win10 precies?
'Zoals dat hier werd beschreven' zei gast0205 maar zoals een goede Slukke,die doorgaans bij gast0205 hoort, heb ik hier niet kunnen vinden.
Toen heb ik de eerste (de beste - blijkt nu) optie onder 'systeemherstel' gekozen.
Dat bleek emmer en dweil te zijn en dus staat er weer een schoon OS op.
Happy me.
 
Je hoeft in #10 alleen maar op het woordje "hier" te klikken om daar te komen wat Fokke bedoelde.
 
Je bedoelt gast0205 ? :d
Ok gast0205, got it.
De enige sorry die ik kan verzinnen is het feit dat deze Slukke(l), zoals zijn vooroorlogs volgnummer al aangeeft, ook mega-senior is en derhalve
(ondanks twee kunstogen - vind ik nog steeds technisch hoogstandje!) in ruime mate gezegend is met kleurendoofheid.
Ook zit ik met m'n snufferd bovenop de monitor om niet hier :( en daar iets te missen en gaat in mijn vrije tijd ook steeds meer minder goed.
Zo zorry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan