account exporteren van outlook naar outlook express

• Onderwerp starter Onderwerp starter ria
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ria

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Wie kan mij een antwoord geven op de vlg. vraag.
Hoe kan ik voor iemand outlook express als standaard account weergeven?
Ik wil daarvoor vanuit outlook 2003 de instellingen exporteren naar outlook express.
Dus de account en het adresbboek.
Kan echter die mogelijkheid niet ontdekken binnen outlook 2003.
Van outlook express naar outlook gaat vanzelf, maar het moet nu dus echt andersom.
Vooral de accountinstellingen zijn belangrijk.
Wie kan mij helpen?
Vast dank.
ria

Hoi,

Zoek niet verder: het kan niet.
Om veiligheidsredenen is het niet langer mogelijk (vanaf MsOffice XP) om de accountgegevens in outlook de im- en exporteren.

Bedankt Thieu

Dat scheelt mij in ieder geval een hoop zoekwerk.
Dan zal ik handmatig een nieuwe account moeten aanmaken. Het is wat omslachtiger maar het kan wel.
Ik moet enkel met een extra programma het wachtwoord terug lezen.
Ik ben nl. een oudere dame aan het leren om te mailen.
Groetjes,
ria

Dat scheelt mij in ieder geval een hoop zoekwerk.
Dan zal ik handmatig een nieuwe account moeten aanmaken. Het is wat omslachtiger maar het kan wel.
Ik moet enkel met een extra programma het wachtwoord terug lezen.
Ik ben nl. een oudere dame aan het leren om te mailen.
Groetjes,
ria

Kan je niet via de provider het wachtwoord 'achterhalen', of laten vernieuwen?

Daar kom ik wel achter met het programma revalation. Handig om vergeten ww. te kunnen lezen.
Dus het komt goed.
Bedankt voor je meedenken hoor. Gr. Ria

Hoi,

Nou moet jij mij verder helpen ..... waar vind ik dat programma?

Correctie Relevation .... het staat 'hier'

Laatst bewerkt:
hier issie dan.

http://www.snadboy.com/RevelationV2.zip
Plak de bovenstaande link in je adresbalk en je komt op de download pagina terecht.
Werkt echt perfect.
Succes en laat me even weten of je er wat aan hebt.
Ik heb er al vaker plezier van gehad. Ik gebruik het als ik mensen moet helpen bij problemen met hun mail.
Wat ik wel altijd doe is, het programma weer van hun computer verwijderen als ik het wachtwoord heb. Dit om misbruik door Jan en Alleman te voorkomen.
Groetjes

Hoi,

Ik heb het inderdaad uitgeprobeerd ... werkt zelfs voor meer dan alleen Outlook ... .kennelijk.
Ben je zzp-er wat betreft het bieden van hulp bij pc-gebruik?
Ik doe het zelf nu een jaar of vier in de omgeving 'Arnhem' en zoek naar een gemeenschappelijk concept wat betreft 'thuis-ondersteuning' zowel cursusmatig als andere vormen van ondersteuning. Wie weet, kunnen we wat aan elkaar hebben in dit opzicht.
Mijn ervaring wat cursussen is, dat veel mensen aangeboden groepscursussen (bibliotheken, ouderenverenigingen, dienstencentra ... etc.) als weinig rendabel ervaren.
Het blijft niet 'hangen' en veel mensen kunnen met het aangebodene in de thuissituatie weer weinig omdat ze daar tegen weer allerlei andere zaken aanlopen.

Laatst bewerkt:
Dat lijkt mij een leuke job als zzp.. Ik sta een trapje lager hoor. Ik ben nl al lang Oma en ben door zelf uitzoeken en proberen steeds verder gekomen.
Ik help als vrijwilliger, ouderen bij het gilde Breda. (En vaak ook mijn kleinkinderen, die dat inmiddels heel gewoon vinden om hun Oma om hulp te vragen)
Maar door mond op mond reclame van mensen wordt ik steeds vaker gevraagd om te helpen. Ik ben toen wel begonnen om voor mensen die het zelf goed kunnen betalen een vergoeding te vragen. Want zoals je weet, computerproblemen kosten vaak erg veel tijd.
Mensen die het eigenlijk heel slecht kunnen betalen help ik met alle liefde gratis en ik probeer hen dan ook zomogelijk een computer te bezorgen. Ben dan ook niet te beroerd om (gekregen computers) op te waarderen met het geld dat ik verdien bij de andere (rijkere) mensen.
Zo is iedereen geholpen toch?
Maar mogelijk kunnen wij wel tips en trucs uitwisselen. Ik heb een aantal stap voor stap handleidingen die ik ook gebruik voor de mensen die daar behoefte aan hebben.
gr.ria

Laatst bewerkt:
kan men een outlook expres linken aan messenger!!!

Iedere keer ik m'n outlook aanklikte zag ik rechtsonder een messenger icoon!!! zodat ik zogezegd inelogd was! Terwijl ik mesenger bijna nooit gebruik.

Nu moet ik ook zeggen dat m'n webcam altijd standby is, maw ik schakel deze niet uit via apparaatbeheer. Kan het zijn dat iemand op deze manier dan ook toegang heeft tot m'n webcam!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan