marianneke
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 25 feb 2001
Kan geen andere titel bedenken voor het volgende probleem:
Jaren geleden een penningmeesterxxx@gmail aangemaakt.
Bijna 2 jaar geleden account overgedragen aan de volgende penningmeester. Hij heeft WW veranderd, herstelemailadres en -telefoonnummer aangepast. Ik heb het account verwijderd van mijn PC en wil en kan er al die tijd niks meer mee. Vlgs mij is alles volledig losgekoppeld van mij.
Nu komt het:
Ontvanger secretarisxxx@ zocht bepaalde info uit een mail die ik op persoonlijke mail had gestuurd en zocht daarom op mijn naam.
En toen... kwamen alle mails van huidige penningmeester ook naar voren.
Verwarring alom... zit ik nog ergens in deze mail?? Nee, natuurlijk niet.
Nu getest:
Met penningmeesterxxx@gmail.com, dus verzonden vanaf zijn PC, 4 testmails gestuurd:
test 1 naar secretarisxxx@
test 2 naar privémail van de secretaris
test 3 naar secretarisxxx@ + naar mij
test 4 naar privémail van de secretaris + naar mij
Bij zoeken op mijn naam zouden alleen test 3 en 4 moeten verschijnen in de respectievelijke ontvangende accountmappen.
Echter... allevier de mails kwamen bovendrijven!
Hoe kan dit? Waar zit ik nog verborgen in dit mailaccount???
Jaren geleden een penningmeesterxxx@gmail aangemaakt.
Bijna 2 jaar geleden account overgedragen aan de volgende penningmeester. Hij heeft WW veranderd, herstelemailadres en -telefoonnummer aangepast. Ik heb het account verwijderd van mijn PC en wil en kan er al die tijd niks meer mee. Vlgs mij is alles volledig losgekoppeld van mij.
Nu komt het:
Ontvanger secretarisxxx@ zocht bepaalde info uit een mail die ik op persoonlijke mail had gestuurd en zocht daarom op mijn naam.
En toen... kwamen alle mails van huidige penningmeester ook naar voren.
Verwarring alom... zit ik nog ergens in deze mail?? Nee, natuurlijk niet.
Nu getest:
Met penningmeesterxxx@gmail.com, dus verzonden vanaf zijn PC, 4 testmails gestuurd:
test 1 naar secretarisxxx@
test 2 naar privémail van de secretaris
test 3 naar secretarisxxx@ + naar mij
test 4 naar privémail van de secretaris + naar mij
Bij zoeken op mijn naam zouden alleen test 3 en 4 moeten verschijnen in de respectievelijke ontvangende accountmappen.
Echter... allevier de mails kwamen bovendrijven!
Hoe kan dit? Waar zit ik nog verborgen in dit mailaccount???
Laatst bewerkt: