Account met beperkte rechten wil niet inloggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Geplaatst door saldos
Kun je even in de veilige modus naar start-uitvoeren-en type msconfig-ok-opstarten en vink alles uit-toepassen-ok en restart de pc. Kom je er dan wel in?
Nee, heeft niet geholpen.
<hr>
(
Geplaatst door XP_PC
Ik ga het morgen even testen :).

:o )

Hernoem het account naar bijv: 0000username

Daarna opnieuw opstarten en dan inloggen met de username. Die krijgt dan een nieuw profiel. Kijk dan of het goed gaat. Mocht het goed gaan kun je beetje bij beetje instellingen etc van het 0000 account kopieeren naar het nieuwe profiel

Dus je ziet hem niet meer bij documents and settings?

Das heel vreemd. Weet ook zo ff niet hoe je hem wel weer zichtbaar krijgt

Oh, ja dat wel. Maar nergens bij gebruikersbeheer ofzo.
Maar wat moet ik precies bij Documents & Settings wijzigen?

De naam van de user account zijn instellingen.

Dus onder documents and settings zie je verschillende profielen staan waaronder van diegene waarbij het niet goed gaat. Hernoem dat account

Als je C:\Documents and Settings\Gebruiker bedoelt kan ik je melden dat dit niet lukt. Het is een Windows systeemmap en kan niet worden gewijzigd.

Kun je geen andere gebruiker aanmaken met dezelfde rechten?

Aangezien je pas een half jaar na je topicstart weer reageert lijkt het me dat je het account niet (meer) gebruikt

Nee, ik gebruik het ook niet meer. Klopt.

Het account mag in principe gewoon weg. Maar: op het moment dat ik zelf bestanden ga verwijderen krijg ik allerlei foutmeldingen. Ik heb toen weer een backup teruggeplaatst en nu doet het account het weer.
Probleem is dat geen enekele gebruikersmananger hem nog kan zien. Er is er eentje, waarmee ik profielen op kan zoeken. Die ziet hem wel. Alleen die kan geen rechten wijzigen of accounts verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan