Account niet geopened

Status
Niet open voor verdere reacties.

marjojan

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2005
Berichten
42
Ik heb een desktop met besturingssysteem Vista Home premium van 1,5 jaar oud. Er staan 2 accounts op de ene met ww kan ik prima openen maar bij de andere zonder ww krijg ik de melding:
Run DLL32IEDKCS32.DLL.BrandlE4SIGNUP

Dit in een klein scherm met een zwarte achtergrond. Resetten, opniieuw opstarten, afsluiten en weer aanmelden helpt niet. Wat nu?

Vriendelijke bedankt vast voor de hulp,

Marjolein

p.s. probleem doet zich vandaag pas voor
 
Lijkt mij een of ander bedacht iets om je Internet Explorer een andere statusbalk te geven (zoiets als: "Internet Explorer aangeboden door @home").

Start vanuit het account met het probleem (dus die zonder wachtwoord) het programma AutoRuns
Kijk of je daar (evt. gebruikmaken van de zoekfunctie ("verrekijkertje"-knop)) kunt terugvinden waar die brandIE4signup wordt aangeroepen. Schakel het dan uit door het vinkje erbij weg te halen.

Succes,

Tijs.
 
Lijkt mij een of ander bedacht iets om je Internet Explorer een andere statusbalk te geven (zoiets als: "Internet Explorer aangeboden door @home").

Start vanuit het account met het probleem (dus die zonder wachtwoord) het programma AutoRuns
Kijk of je daar (evt. gebruikmaken van de zoekfunctie ("verrekijkertje"-knop)) kunt terugvinden waar die brandIE4signup wordt aangeroepen. Schakel het dan uit door het vinkje erbij weg te halen.

Succes,

Tijs.

Hi Tijs ik kon het account niet openen dus ook AutoRuns niet starten maar zoals je bovenstaand kan lezen is het na systeemherstel opgelost. Jij ook bedankt voor het meedenken!

Marjolein:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan