account opnemen bij berichtverzending en synchronisatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

empie1316

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Berichten
2
Ik heb onlangs een upgrade gedaan van Office 2000 naar Office 2007 en ik stuitte daarbij in Outlook op het volgende probleem:
Ik heb een aantal emailaccounts waar ik niet standaard de mail van ophaal, dat doe ik 1 keer in de zoveel tijd. In Outlook 2000 kon je dan onder "Extra-->Accounts-->Algemeen" het vinkje weghalen bij "'account opnemen bij berichtverzending en synchronisatie' en dan werkte dat goed.
In 2007 kan ik deze optie helemaal nergens vinden. Het moet nog wel ergens zitten, want de accounts die tijdens de upgrade zijn overgenomen werken nog goed, alleen bij een nieuwe account kan ik dit helemaal nergens instellen.
Iemand enig idee?
 
Een collega kwam met de oplossing:
Onder Extra --> Opties--> tabblad "E-mail instelingen" kun je onder Verzenden/ontvangen groepen accounts aanmeken die opdezelfde manier met de mailverwerking omgaan.
Het werkt totaal anders, maar goed, het werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan