Ik heb onlangs een upgrade gedaan van Office 2000 naar Office 2007 en ik stuitte daarbij in Outlook op het volgende probleem:
Ik heb een aantal emailaccounts waar ik niet standaard de mail van ophaal, dat doe ik 1 keer in de zoveel tijd. In Outlook 2000 kon je dan onder "Extra-->Accounts-->Algemeen" het vinkje weghalen bij "'account opnemen bij berichtverzending en synchronisatie' en dan werkte dat goed.
In 2007 kan ik deze optie helemaal nergens vinden. Het moet nog wel ergens zitten, want de accounts die tijdens de upgrade zijn overgenomen werken nog goed, alleen bij een nieuwe account kan ik dit helemaal nergens instellen.
Iemand enig idee?
Ik heb een aantal emailaccounts waar ik niet standaard de mail van ophaal, dat doe ik 1 keer in de zoveel tijd. In Outlook 2000 kon je dan onder "Extra-->Accounts-->Algemeen" het vinkje weghalen bij "'account opnemen bij berichtverzending en synchronisatie' en dan werkte dat goed.
In 2007 kan ik deze optie helemaal nergens vinden. Het moet nog wel ergens zitten, want de accounts die tijdens de upgrade zijn overgenomen werken nog goed, alleen bij een nieuwe account kan ik dit helemaal nergens instellen.
Iemand enig idee?