account van ene max op mijn Nieuwe htc desire? hellup

Status
Niet open voor verdere reacties.

kim1982

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
wie kent dit probleem?

ik heb een nieuwe smartphone gekocht en nu ben ik deze aan het ontdekken ...
nu vind ik overal de naam max kubelwagen (zijn gmailnaam, zijn agenda-afspraken) etc... geen idee wie dit is. Als ik zijn account wil verwijderen moet ik terug naar fabrieksinstellingen gaan... ik zou dit account nodig hebben voor bepaalde applicaties???
snap er niks van... wie herkent dit?

gr kim

Weet je zeker dat het een nieuwe HTC is? Want als ik het goed heb, moet je een Smartphone eerst instellen (dus o.a. je naam enz.), en komt het kaal zonder extra applicaties.

najaaaa dat meen je niet??? ik heb de telefoon online besteld bij pdawereld.nl en alles was al ingesteld.... ? dus zou die telefoon dan niet nieuw zijn? :shocked:

Het zou kunnen zijn dat deze telefoon eerst defect was en dat die ene max hem heeft teruggestuurd. HTC heeft hem een nieuwe gegeven, omdat de reparatie lang duurde en toen er tijd voor was de eigenlijke telefoon van max (die van jou dus) gerepareerd. Ze zijn alleen vergeten om hem terug te zetten naar fabrieksinstellingen.

Als ik jou was zal ik dat alsnog doen, omdat je er alleen maar gezeur mee kunt krijgen

Ik zou zelf contact opnemen met PDA Wereld, je verwacht toch op z'n minst een nieuwe smartphone te kopen, en niet een tweedehandse?

nou inderdaad ja :shocked: ik verwacht toch tenminste een nieuwe voor die 370 euro ! Ben benieuwd wat ze zeggen bij pda-wereld..

Ik heb pdawereld gebeld en krijg idd een nieuwe toegestuurd.....
bedankt voor jullie reacties,... het hoorde dus idd niet !! :-) maar wel fijn dat ze een nieuwe sturen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan