account verandert na systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

bas225

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 apr 2007
Berichten
3
Hallo,

ik zit met een vervelend probleempje.
Me laptop heeft vanmiddag automatische updates gedaan en heeft beveiligings update KB925902 geinstaleerd. Na deze geinstaleerd te hebben kreeg ik de foutmelding over ongeldige verplaatsing van systeem-dll-bestand. Ook kreeg ik geen verbinding meer met het internet. Ik heb dus een systeemherstel uitgevoerd van voor het instaleren van die update. Het probleem is nu dat na het uitvoeren van systeemherstel me gebruikers account niet meer wordt opgestart maar in plaats daarvan een nieuwe aangemaakte account.
me account naam is bas en me computersnaam is bas225 en de nieuwe aangemaakte account die wordt opgestart heet bas.bas225
en als ik de accout bas wil openen in het opstarten opend ie bas.bas225
in windows verkenner staat de hele bas account er nog wel.
dus mijn vraag is hoe krijg ik bas.bas225 weg zodat gewoon bas het weer doet???
 
Er is door Microsoft erkend dat in een aantal gevallen de laatste automatische update fouten veroorzaakt. Kijk naar de posting van Harry Snor.
 
door systeemherstel is die update niet geinstaleerd dus daar heb ik geen probleem mee.
Waar ik wel last van heb is dat er nog een account is aangemaakt die er voor zorgt dat me eigen account het niet meer doet
 
Maar je kunt beter die patch van Microsoft ophalen, als die het nog op de juiste manier "doet". Zet je systeemherstel anders eerst weer terug?
 
systeemherstel terugzetten werkte :) :thumb: thank you very much
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan